Erik Johansson var pisse fucking god. Han duede ikke som forsvars leder men var den bedste makker nogensinde. At Ståle ikke kunne se det er primært Ståles fejl.
Snak
Redigerettors 20. feb 2020
Erik Johansson var pisse fucking god. Han duede ikke som forsvars leder men var den bedste makker nogensinde. At Ståle ikke kunne se det er primært Ståles fejl.
Hvad snakker du om? Hvordan kan Erik Johansson nogensinde være "Ståles fejl"??
tors 20. feb 2020
Jeg melder altså også pas på den med, at Erik Johansson ikke skulle have været så god, som nogle, mig selv inklusiv, gør ham. Ham og Mathias Zanka var decideret klasse og på et niveau, vi kun kan drømme om at nå i fremtiden. Jeg savner dem begge helt vanvittigt meget.
København.
tors 20. feb 2020
Og for mig er det så Copenhagen airforce med Hangeland og Gravgaard , folk er forskellige..
tors 20. feb 2020
Ståle mistede sin forsvarsgeneral Zanka, og troede fejlagtigt Erik Johansson kunne dække rollen. Det kunne han ikke og det er naturligvis Erik der ikke er god nok.
Pointen er her, at det er træneres rolle at vide hvad hans spillere kan og ikke kan.
Man skal ikke kritisere grisen for at have en kortere hals end giraffen.
Pointen er her, at det er træneres rolle at vide hvad hans spillere kan og ikke kan.
Man skal ikke kritisere grisen for at have en kortere hals end giraffen.
tors 20. feb 2020
Copenhagen Airforce var gode, bare meget anderledes. Zanka og Anton var også gode.
Jeg har bare ikke set nogen dominere på samme måde som Zanka og Erik gjorde i dén sæson. Måden de dækkede mand mand nærmest ved midterlinien og bare vandt deres dueller hele tiden var afgørende, overlegen og helt fantastisk.
Jeg har bare ikke set nogen dominere på samme måde som Zanka og Erik gjorde i dén sæson. Måden de dækkede mand mand nærmest ved midterlinien og bare vandt deres dueller hele tiden var afgørende, overlegen og helt fantastisk.
tors 20. feb 2020
Erik viste efter min mening ikke det store, han gjorde det han skulle ikke mere ikke mindre.. og da han skulle stå på egne ben faldt han igennem og ville hjem til sin nye kæreste.. manden gik mere op i tøj end fodbold.. legende ?? Det tror jeg ikke..
tors 20. feb 2020
Hvem taler om legende? Det er fair nok du ikke kan lide ham - men hvad har det med hans topniveau hos os at gøre?
tors 20. feb 2020
Zanka og Johanson var også gode til at kompensere for at Kvist og Delaney ikke havde deres styrker som spilfordeler. Det er nok den største forskel mellem de to makkerpar. Begge fantastiske på deres egen måde.
tors 20. feb 2020
Bjelland skånes i aften, for derefter at blive bragt i spil på søndag på en plastikbane, der vel næppe i udgangspunktet gør ret meget godt for den skrøbelige mand.
Jeg er med på at Nelsson var ramt af karantæne i fredags, men hvis Ragnar ikke er mere fit end den Bjelland vi så i fredags, tvivler jeg på om islændingen når et acceptabelt niveau inden for en overskuelig periode.
Nu får Bjelland to SL-kampe i træk, med rigelige mængder af det bagrum, modstanderne meget forståeligt ser som en lækkerbisken.
I Esbjerg var en præcis bold i dybden næsten ensbetydende med en større chance, og/eller noget der var tæt på.
I Esbjerg var det en hel simpel omstilling der førte til det hjørnespark der endte med en scoring, straffesparket (efter en friløber), endnu en friløber, og flere situationer hvor et vist kaos rådede.
Sundhedssektoren har haft to måneder til at forberede starten. Det synes jeg ikke nødvendigvis fremgår af det spegede mønster ift "dosering".
Men ok, målt på den forfatning Bjelland demonstrerede i fredags, er det nok under alle omstændigheder utopi, at have forhåbninger om at en uge har ændret på nævneværdigt på formen.
Jeg er med på at Nelsson var ramt af karantæne i fredags, men hvis Ragnar ikke er mere fit end den Bjelland vi så i fredags, tvivler jeg på om islændingen når et acceptabelt niveau inden for en overskuelig periode.
Nu får Bjelland to SL-kampe i træk, med rigelige mængder af det bagrum, modstanderne meget forståeligt ser som en lækkerbisken.
I Esbjerg var en præcis bold i dybden næsten ensbetydende med en større chance, og/eller noget der var tæt på.
I Esbjerg var det en hel simpel omstilling der førte til det hjørnespark der endte med en scoring, straffesparket (efter en friløber), endnu en friløber, og flere situationer hvor et vist kaos rådede.
Sundhedssektoren har haft to måneder til at forberede starten. Det synes jeg ikke nødvendigvis fremgår af det spegede mønster ift "dosering".
Men ok, målt på den forfatning Bjelland demonstrerede i fredags, er det nok under alle omstændigheder utopi, at have forhåbninger om at en uge har ændret på nævneværdigt på formen.
FREM for alt