Mindre væsentligt, hvis ikke decideret ligegyldigt, så savner jeg også dét, de to stod for i FCK. Mathias Zanka som den flabede FCK-dreng, der ikke bare delte vandende hos vores venner på Vestegenen, men i hele Danmark. Erik Johansson, som jo var - og sikkert stadig er - den der perfekte type med god stil og lækkert hår. Altså, forstå mig ret, de viste på hver deres måde en side af FCK, jeg så godt kan lide. I dag er det meste af holdet ren leverpostej. Selv Viktor Fischer fremstår tit og ofte bøvet. Et andet eksempel på en spiller, som jeg også synes passede ind i min opfattelse af den rette FCK-kultur, er Benjamin Verbic. Selv i de perioder, hvor jeg bandede ham langt væk, kunne jeg ikke lade være med at holde af hans type.
København.