Den centrale midtbane er helt væk. Fylder ingenting. Flagrer helt ustyrligt og har ikke fat i noget som helst.
Offensivt er det, som det har været hele sæson: Ingen - som i absolut ingen - bevægelse.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"