Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Første lille mirakel af Kalle...
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Det var da helt vildt så langsom N´doye ser ud i situationen. Er han stadig ikke 100% eller har han bare mistet så meget speed?
moderator
To gange har Kalle hevet feberredninger frem. Vi er godt nok sårbare i dybden.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Hold kæft det sejler. Vi får ørerne i maskinen i næste uge
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Hold kæft hvor spiller alle med hovedet under armen. Ingen struktur i holdet. Katastrofalt.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Håber virkelig FCK får et godt resultat - men det ser godt nok svært ud. Fuldstændig på hælene...
Det er jo fuldstændigt serie 4 boldomgang, nede i bagerste led!
Det er sjældent set ringere.
Den centrale midtbane er helt væk. Fylder ingenting. Flagrer helt ustyrligt og har ikke fat i noget som helst.

Offensivt er det, som det har været hele sæson: Ingen - som i absolut ingen - bevægelse.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
Vi får tæsk. Hvis vi taber 0-7 på hjemmebane forventer jeg en fyring
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce