Jeg var ikke hjemme til at se kampen mod Esbjerg, så det er første erfaring med livebold på Dplay. Kører de med ret lav fps eller noget lignende? Jeg synes, når der er god bevægelse, at det føles lidt som om, at det sker i ryk og ikke så glidende.
Den følelse har jeg ikke haft, når jeg ser via YouSees app på samme tv.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.