Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Det kan godt blive grimt. Det sejler temmelig meget. Oviedo tonser frem, og efterlader en motorvej bag sig.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Er det så slemt som i skriver, ser ikke kampen da jeg ikke gider betale for Dplay
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Hvem fanden er det, der træner pres? Det sidder fanme så langt fra skabet, som det overhovedet kan gøre. Det er ukoordineret. Folk er aggressive på de forkerte tidspunkter og i håbløse situationer - som Oviedo ved scoringen - og ellers står de på flade fødder. Vi er fucking miles away
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
Det ser desværre ret slemt ud.. Ingenting fungerer og forsvaret sejler totalt
FC Midtjylland har vundet 7 ud af 10 mulige mesterskaber i 2035 (skrevet midt i 24/25 sæsonen)
Det er rimeligt grelt, frustreret og usammenhængende fodbold.

(http://hdstreams.club/hd/ch3.php - der er ingen lyd, men god billedkvalitet og ingen buffering)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg var ikke hjemme til at se kampen mod Esbjerg, så det er første erfaring med livebold på Dplay. Kører de med ret lav fps eller noget lignende? Jeg synes, når der er god bevægelse, at det føles lidt som om, at det sker i ryk og ikke så glidende.
Den følelse har jeg ikke haft, når jeg ser via YouSees app på samme tv.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Ahmen, altså... håbløst!
Ja, mit DPlay hakker også. Det er skidt kvalitet - ikke ulig spillet på banen :)
Esbjergkampen blev slet ikke vist på DPlay.

Jeg ville have købt DPlay, men efter kampen i fredags, opgav jeg den tanke. Jeg bliver væsentligt mindre irriteret over at se en elendige live score end over at se en elendig kamp.
fck-medløber.
er lige gået på ferie og hygger med yngste mand, der er ingen grund til at ødelægge en ellers fin fin dag, ved at se FCK blive udstillet og tager i numsen
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Annonce