Jeg mindes ikke at have set et dårligere FCK hold nogensinde, målt på 19/20 sæsonen indtil videre. Det er skræmmende ringe.
Snak
tors 20. feb 2020
Eurosport Player hakker ikke (selvom mange fckberøringer ser sådan ud). Det er også billigere end DPlay, hvis det kun er sport man går efter.
Redigerettors 20. feb 2020
Jeg mindes ikke at have set et dårligere FCK hold nogensinde, målt på 19/20 sæsonen indtil videre. Det er skræmmende ringe.
13/14 sæsonen var imo værre.
1.7 point pr. kamp, i denne har vi 2.2..
tors 20. feb 2020
Celtic har allerede haft fler skud mod mål end vi har haft de seneste 3 kampe
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tors 20. feb 2020
pyto:
Der har været nogle svipser-sæsoner, men jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Korte pasninger, tæmninger, blik for spillet, løb om boldholder, relationelle færdigheder og taktik sejler, og har gjort det hele sæsonen.
De spillere Ståle har handlet har trukket holdet ned i en utilgivelig grad.
Der har været nogle svipser-sæsoner, men jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Korte pasninger, tæmninger, blik for spillet, løb om boldholder, relationelle færdigheder og taktik sejler, og har gjort det hele sæsonen.
De spillere Ståle har handlet har trukket holdet ned i en utilgivelig grad.
tors 20. feb 2020
Stage kommer absolut med ingenting. Hver gang han modtager bolden, bliver den febrilsk luftet op imod en dame eller santos uden egentlig adresse. Har først set at biel er inde nu. Altså 36 minutter inde i kampen..
tors 20. feb 2020
Dplay kører vist med samme fps som yousee, der også hakker. Men tror dplay både lagger og har lav fps.
Elkjær, Laudrup, Romario, Figo, Ronaldinho, Thierry Henry, Xavi, Messi - Kun to klubber har en speciel plads i mit hjerte.
tors 20. feb 2020
Det er simpelthen umuligt at holde tal på, hvor mange kropumulige beslutninger, der bliver truffet. Det er helt grotesk!
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"