Celtic er bedre til alt. I alle faser af spillet er de os overlegne. Det er godt nok en skrabet version af FCK, Ståle har høvlet sine millioner efter.
Stage er jo helt forfærdelig. Panisk i sine aktioner. Falk er igen igen helt væk. Det er meget svært at få øje på, hvad Ståle vil med det her hold.
Stage er jo helt forfærdelig. Panisk i sine aktioner. Falk er igen igen helt væk. Det er meget svært at få øje på, hvad Ståle vil med det her hold.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.