Tænk, at jeg synes, at Biel er god. Det siger alt om holdets forfatning.
Snak
tors 20. feb 2020
Det er fint med mig. Er du ikke enig i, at der intet fart er? Det er det samme problem vi har i ligaen. På dage, hvor flowet i spillet ikke er til stede, så kan vi ikke komme til chancer med simple midler som f.eks. hurtighed. Derudover er indlæggene også af helvede til, når vi endelig kommer til nogen.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
tors 20. feb 2020
Jo, vi har intet fart, men ej heller nogen form for ro på bolden. Jeg ser 11 spillere, der nærmest får et panisk anfald, når de bare bliver presset det mindste. De ved simpelthen ikke, hvad de skal gøre med bolden, inden de får den.
tors 20. feb 2020
Du har helt ret i din observation også. Jeg synes dog, at det er sindsygt imponerende, hvor godt Zeca generelt spiller med tanke på, hvor dårlige dem rundt om ham pt. er.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
tors 20. feb 2020
Læg dertil at fraset sejren over Lazio, så vinder Celtic stort set aldrig europæiske udekampe mod ligeværdig eller bedre modstand. Alashkert, Rosenborg osv. er trods alt ikke på FCK-niveau.
Så kan kommentatorerne lire nok så meget af, Celtic har overhovedet ikke et skræmmende hold - FCK har bare ekstraordinært mange dårlige spillere på dette hold, og en gameplan fra stenalderen. Røvsygt at se på.
Så kan kommentatorerne lire nok så meget af, Celtic har overhovedet ikke et skræmmende hold - FCK har bare ekstraordinært mange dårlige spillere på dette hold, og en gameplan fra stenalderen. Røvsygt at se på.
KatarinaMariaSofia
tors 20. feb 2020
Det er vist den bløde udgave af FCK i år. Ikke at jeg havde forventet meget andet efter at have overværet gruppespillet. Men de har fandme også haft nogle vildt gode hold tidligere, så måske unfair at forvente at man bare lige tryller noget lignende sammen bare sådan lige. Der er dog spillere som jeg mener de allerede nu burde sparke videre.
Randers FC
Når jeg har sagt det der skal siges, er jeg ofte videre og vil sjældent se evt. reaktioner på mine indlæg