Snak

Mere indhold efter annoncen
Det var vel egentligt en normal takling, lige indtil at Brown ser at han mister den, så lader han ben nummer to springe ud og ramme. Fuck en klam spiller.
Hvor er det sindsygt hvis i for et resultat fra denne kamp.

jeg krydser fingre
Jeg har aldrig set ham Kaufmann spille før. Hvad er han for en type?

Kom så FCK!
Silkeborg IF
Nu savner jeg Pieros

EDIT: Savner VIRKELIG Pieros. Vi kan bare ikke sparke straffe. N´Doye brænder konsekvent og Kaufman var jo heller ikke førstevalg i AaB
Kom så Stage!

Edit: havde ingen af offensivspillerne nosserne?!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jens Stage? Really!!??
Silkeborg IF
God redning. Tørt.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
Hvad helvede sætter man dog også Stage til at sparke for når man har Zeca, Biel, Falk, N´Doye, Bengtsson...
Silkeborg IF
Omfg..
Rigtig godt taget af Celtic keeperen
Annonce