Det var vel egentligt en normal takling, lige indtil at Brown ser at han mister den, så lader han ben nummer to springe ud og ramme. Fuck en klam spiller.
Snak
Redigerettors 20. feb 2020
Hvor er det sindsygt hvis i for et resultat fra denne kamp.
jeg krydser fingre
jeg krydser fingre
tors 20. feb 2020
Jeg har aldrig set ham Kaufmann spille før. Hvad er han for en type?
Kom så FCK!
Kom så FCK!
Silkeborg IF
Redigerettors 20. feb 2020
Nu savner jeg Pieros
EDIT: Savner VIRKELIG Pieros. Vi kan bare ikke sparke straffe. N´Doye brænder konsekvent og Kaufman var jo heller ikke førstevalg i AaB
EDIT: Savner VIRKELIG Pieros. Vi kan bare ikke sparke straffe. N´Doye brænder konsekvent og Kaufman var jo heller ikke førstevalg i AaB
tors 20. feb 2020
God redning. Tørt.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
tors 20. feb 2020
Hvad helvede sætter man dog også Stage til at sparke for når man har Zeca, Biel, Falk, N´Doye, Bengtsson...
Silkeborg IF