Ragnar er totalt blottet for kølighed og overblik, han header og clearer i øst og vest, når medspillerne er tydeligt frie.
Snak
tors 20. feb 2020
Hvor var den her tænding og energi i fredags? Første gang i hele den her sæson, at man har fornemmelsen af, at der er vilje i holdet.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
tors 20. feb 2020
Stage har lige scoret i en reserveholdskamp. N´Doye har jeg aldrig set score på et straffe, så han skal ikke sparke.
Men spark nu midt i målet!
Men spark nu midt i målet!
Kalle står virkelig godt. God anden halvleg, selvom vi godt nok tillader mange chancer imod.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
tors 20. feb 2020
Kalle bliver solgt til sommer til russisk fodbold for en god mønt. Han er altså god i det lille felt og på stregen, samt på fødderne.
tors 20. feb 2020
Vi har ikke fortjent at vinde spillemæssigt men man kan dog ægre sig over det brændte straffespark. Vi har også tabt de seneste to straffesparkskonkurrencer. Da vi havde Vavro, Pieros og Skov stod vi stærkt på pletten.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tors 20. feb 2020
Det er altså en mærkelig verden, når det er Bengtsson der vinder en mod en dueller, og Varela der ikke lykkes med det. Uanset at Bengtsson bør være begunstiget af sine friske ben.
Hvis han så bare slog de par indlæg han kom til lidt mere præcist.
Hvis han så bare slog de par indlæg han kom til lidt mere præcist.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.