Svoger - præcist det jeg tænker! Varela ville være så fucking god hvis han kunne slå Lars Jacobsen indlæg!
Snak
tors 20. feb 2020
Jeg er på mange måder fint tilfreds, men det er skuffende vi ikke har nogle spillere der kan sparke straffe. Vi er langt bag ud i første halvleg, men vi ser jo netop at Celtic overinvesterede i første halvleg
tors 20. feb 2020
Hvor er det ærgerligt!!! Jeg vil dog ikke lægge for meget skyld på Stage, men jeg synes Biel skulle have taget den, hvis han da gad.. Men sådan er det.. Vanvittig flot 2. halveg! Det gør mig fortrøstningsfuld, og vi har da stadig en lille chance inden returen
Superliga og FCK fan
Anden halvleg er det bedste, vi har leveret i denne sæson.
Straffe bliver brændt ind i mellem, og én skal være synderen, så op med hovedet Stage.
Kaufmann så faktisk ret lovende ud, men Santos var omvendt ret dårlig.
Celtic havde stort overtag i chancer, og også lettere ved at spille sig til dem.
Jeg letter på hatten, og Ståle trods alt leverer endnu et brugbart europæisk resultat.
Straffe bliver brændt ind i mellem, og én skal være synderen, så op med hovedet Stage.
Kaufmann så faktisk ret lovende ud, men Santos var omvendt ret dårlig.
Celtic havde stort overtag i chancer, og også lettere ved at spille sig til dem.
Jeg letter på hatten, og Ståle trods alt leverer endnu et brugbart europæisk resultat.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
tors 20. feb 2020
Efter første halvleg havde jeg gerne solgt den for 1-1, men dog stadigvæk ærgerligt når vi brænder et straffespark. Der er stadigvæk chancer for videre avancement, men ingen tvivl om at Celtic nu er klare favoritter til at gå videre.
Forza Napoli Sempre!
tors 20. feb 2020
Det er længe siden, at jeg har set så stor forskel på to hold i to halvlege. Det var da helt vildt.
Positivt er det, at vi endelig ser, at vi godt kan spille med et højt tempo og tør spille i de mellemrum, der nu engang opstår.
Ærgerligt med det missede straffespark, men vi skal stadig være tilfredse med 1-1 og sige tak til Kalle for det.
Positivt er det, at vi endelig ser, at vi godt kan spille med et højt tempo og tør spille i de mellemrum, der nu engang opstår.
Ærgerligt med det missede straffespark, men vi skal stadig være tilfredse med 1-1 og sige tak til Kalle for det.
Jeg har sjældent set så stor forskel på første og anden halvleg fra et hold. FCK viser jo tydeligt at de kan være med i anden halvleg og endda dominere. Hvorfor skal man så overvære så sølle en første halvleg.
Kaufmann ser spændende ud. Der er lidt cornelius statur over ham.
Kaufmann ser spændende ud. Der er lidt cornelius statur over ham.
Dette er en signatur.
tors 20. feb 2020
Hvorfor skal man så overvære så sølle en første halvleg.
Det tænker jeg også. Af alle de mål vi har scoret indtil videre i sæsonen er 20% scoret i første halvleg. Det vil sige vi scorer et mål i første halvleg i hver femte kamp.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.