Snak

Mere indhold efter annoncen
Selvtilliden fejler da ikke noget.

Ragnar mener ihvertfald, at vi godt kan køre Celtic over i næste uge.
Svoger

Jeg har et smart tv, alle andre streaming tjenester køre helt fint.. Dog lidt problemer med youtube og så viaplay når de viser 4K kampe, som kan være 1-2 minutter bagud i forhold til almindelig HD kampe..
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
moderator
Startopstilling til kommende kamp?

Mon Daramy er sat af?
Dette er en signatur.
Jeg tror, at der roteres. Bartolec, Daramy og Bjelland kunne være muligheder. Måske også Kaufmann. Men Biel var bedre mod Celtic end Daramy mod Esbjerg så måske.
moderator
Ja ok, det giver meget god mening. Mon ikke man sparer Bjelland, hvis han stadig ikke er på toppen og så spiller med Papagio og Victor N?
Jeg har Stage, Daramy og Varela på mit drømmehold, måske giver det mening at beholde dem. Varela sidder vel på den back, måske lige med undtagelse af sådan en kamp mod Silkeborg.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kalle; Bartolec, Nelsson, Bjelland, Bengtsson; Biel, Zeca, Stage, Falk; Santos, Kaufmann

Sådan forestiller jeg mig, at vi stiller op søndag.
Mon ikke zeca og falk også spares! Thomsen får spilletid! Det bør være en overkommelig opgave uden dem mod Silkeborg!
Zeca bliver aldrig sparet.
Og ja Sir C. Varela beholder pladsen, men har endnu ikke spillet alle kampe på samme måde som Ankersen.

Stage spiller alle kampe i hvert fald indtil Fischer er klar igen.

Daramy har jeg også - Og jeg er i tvivl.
Damen spares. Kauf fra start, tænker jeg.. :)
Annonce