Damen er i karantæne på søndag. Jeg gætter forsigtigt på at tandemet forrest, bliver Santos og Kaufmann...! Sotte/Nelsson udgør med stor sandsynlighed det centrale forsvar.
Oviedo havde vanskelige betingelser i går. Det må nødvendigvis indgå i vurderingen, men igen indikerede han slet ikke, at han er en reel trussel ift Bengtsson.
Vi har brug for Hobro tager point fra FCM på dage som idag. Men det skulle ikke undrer mig FCM hiver en sejr alligevel, og det en god grund til hvorfor de højst sandsynlige bliver mestre
Ja, 1. halveg virkede som kampen igår mellem FCK og Celtic, bare hvor Celtic er Hobro og FCM er FCK.. Men har på fornemmelsen at når Hobro ikke udnytter det og straffer dem i deres gode øjeblikke, så vil FCM komme tilbage i 2. halveg. Iøvrigt præcis som vi gjorde igår, selvom jeg dog ikke havde forventet det. :D