Havde nok skruet op for niveauet? Altså, som man bare lige gør, sådan helt naturligt, lige meget hvad? Vores held? Syntes bestemt ikke FCK har været heldige i denne sæson.
Og lad være med at komme med den traditionelle FCM undskyldning, for går ud fra du er FCM fan, om at FCK har købt dommerne, de får alle kendelserne med sig, de har altid medvind, osv.