Det var til dig, og der er ingen undskyldninger på forrige side. Der er bare en der konstaterer vi nok ikke skal regne med at Hobro tager mange pointe fra FCM, og at FCK har haft sin del af heldet. Hvilket er helt korrekt, vi har i flere superliga og europæiske kampe været heldige og har fået mere end fortjent.
Snak
lør 22. feb 2020
Jeg har købt DPlay og fået set ca. halvdelen af første halvleg og hele anden halvleg. Jeg synes de to halvlege er lidt tættere på hinanden, end jeg havde forventet, baseret på tråden her. Flot spil med et par defensive blundere. Celtic virkede ikke flere klasser bedre, i hvert fald.
Også flot straffespark.
Også flot straffespark.
fck-medløber.
lør 22. feb 2020
Og der står hvad jeg har skrevet som de gængse undskyldninger for, at FCK altid er heldige.
Så er vi bare uenige, for jeg syntes bestemt ikke FCK har været heldige i denne sæson. Tværtimod.
Så er vi bare uenige, for jeg syntes bestemt ikke FCK har været heldige i denne sæson. Tværtimod.
søn 23. feb 2020
Ja vi har. Uheldige med skader og transfers. Heldige med dommere og stolpe ind. Jeg synes virkelig ikke det er specielt kontroversielt. For helvede, Pieros alene scorer 4 mål på to indskiftninger.
Og sådan generelt har de indlæg jeg har læst fra Bjarke ikke været af en karakter, der berettiger man smider et større narrativ ned over hans ret simple kommentar.
Men har du ser for mange fcm fans på twitter forstår jeg godt fristelsen til at gøre det.
Kampen i dag. Kauffmann starter, og jeg har alt for store forventninger. Han er hurtig, teknisk god, uimponeret as fuck og stoooor. Det er som at se Cornelius, med bedre teknik. Mindre kan naturligvis gøre det, men er de to indskiftninger sigende for niveauet, har Ståle lavet en virkelig god handel. Endda en handel med øje for hvilken type vi mangler i angrebet ,nu Damen bliver ældre og ældre og mere og mere stationær.
Og sådan generelt har de indlæg jeg har læst fra Bjarke ikke været af en karakter, der berettiger man smider et større narrativ ned over hans ret simple kommentar.
Men har du ser for mange fcm fans på twitter forstår jeg godt fristelsen til at gøre det.
Kampen i dag. Kauffmann starter, og jeg har alt for store forventninger. Han er hurtig, teknisk god, uimponeret as fuck og stoooor. Det er som at se Cornelius, med bedre teknik. Mindre kan naturligvis gøre det, men er de to indskiftninger sigende for niveauet, har Ståle lavet en virkelig god handel. Endda en handel med øje for hvilken type vi mangler i angrebet ,nu Damen bliver ældre og ældre og mere og mere stationær.
søn 23. feb 2020
Schelden: Var der ingen til at tage karakterstafetten op?
On topic: super med kaufman. Når man ikke kunne se kampen, er det betryggende at læse, at formlen "dansker+talent" virker som man imo ser med stage og Nielsen. Måske vores danske scout blot er bedre?
On topic: super med kaufman. Når man ikke kunne se kampen, er det betryggende at læse, at formlen "dansker+talent" virker som man imo ser med stage og Nielsen. Måske vores danske scout blot er bedre?
søn 23. feb 2020
Martint
Er det ikke kendetegnende for de danske talenter, at det er spillere vi alle kan se de indlysende kvaliteter i?
Scoutingen bør, i mine øjne, ikke høste nogen overdreven anerkendelse i den sammenhæng.
Det samme er gældende, når man henter danske profiler hjem fra udlandet.
Derimod er der påfaldende mange fejlskud, når spillere rekrutteres udenfor "komfortzonen."
Er det ikke kendetegnende for de danske talenter, at det er spillere vi alle kan se de indlysende kvaliteter i?
Scoutingen bør, i mine øjne, ikke høste nogen overdreven anerkendelse i den sammenhæng.
Det samme er gældende, når man henter danske profiler hjem fra udlandet.
Derimod er der påfaldende mange fejlskud, når spillere rekrutteres udenfor "komfortzonen."
FREM for alt