Hvad gør vi så med de allerede udbetalte lønkroner? Skal de heller ikke med i regnestykket? Hvad med den pris, som FCK købte ham for? Den skal vel også inkluderes?
Nej, det er sunk costs.
Kosovo je Srbija
Hvad gør vi så med de allerede udbetalte lønkroner? Skal de heller ikke med i regnestykket? Hvad med den pris, som FCK købte ham for? Den skal vel også inkluderes?