Redigeretman 11. jul 2011
Tror ikke det er en and. Nu ved vi jo heller ikke, hvor meget hold der er i rygterne om de 30-35mio. Når det er sagt, så vil det ikke komme bag på mig, hvis vi giver 30mio for en spiller som ham, hvis CV virkelig vil have ham.
Politikken plejer ikke at skrive artikler som denne, hvis der ikke bare er lidt hold i det..
Og han skal btw være hjertelig velkommen.
Edit: Og det kan vel heller ikke udelukkes, at CV har planer om et Doye salg, til vinter eller efter sæsonen? Derfor vil det også være helt oplagt, at købe Baba nu, også for 30mio.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!