Snak

Mere indhold efter annoncen
Jo, han skulle vist koste i omegnen af 35 millioner ham Baba. Tror vist bare det er en and, hvorfor skulle FCK smide så mange penge efter en mand, der ligner N´Doye på alle punkter ? For det er da slået fast at vi ikke sælger.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Tror ikke det er en and. Nu ved vi jo heller ikke, hvor meget hold der er i rygterne om de 30-35mio. Når det er sagt, så vil det ikke komme bag på mig, hvis vi giver 30mio for en spiller som ham, hvis CV virkelig vil have ham.

Politikken plejer ikke at skrive artikler som denne, hvis der ikke bare er lidt hold i det..

Og han skal btw være hjertelig velkommen.

Edit: Og det kan vel heller ikke udelukkes, at CV har planer om et Doye salg, til vinter eller efter sæsonen? Derfor vil det også være helt oplagt, at købe Baba nu, også for 30mio.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Forskellen på Baba og Gerndt, er Baba allerede har vist han kan præstere i en langt stærkere liga end den danske og virker til at kunne udviklede sig en del mere. Endnu en ting der kan pege i retning af der er hold i artiklen, er at når cv har snakket om nye markeder, har han nævnt Holland og Portugal specifikt.

Men Passer den artikel har vi godt nok bevæget os meget, i forhold til hvilken spillere vi kan hente ! Det kunne os er et forsøg på at please sin stjerne, med henblik på de allerede kender hinanden.
(...)
Ikke nok med det ville være et fremragende køb, så kunne det også være en gulerod til Damen, efter hans guld skifte gik i vasken.

Så kan vi malke HIF for Larsson !!11
..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Øv bøv

http://www.tipsbladet.dk…er-alt-lavt

Jeg lod godt mærke til, at der var folk der skrev velkommen til Lokomotiv Moskva på Youtube.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
SLETTET
..
Ibrahim Bangura har indtil videre scoret alle 4 mål for AIK i aftenens kamp mod Halmstad. Gad vide hvornår vi sættes i forbindelse med ham ?!
..
Fall ville ikke være en helt dårlig signing...
Der er snak i de svenske medier om, at Gerndt tog afsked med HIFs stadion/tilskuere iaftes efter kampen.

Edit: Og så går der rygter om, at Pape Doiuf er i KBH
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Annonce