Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Jeg kan godt forstå, Pape har fået Hutch nummer, for de ligner sgu hinanden temmelig meget. Pape er i øvrigt også en ranglet type.

http://kortlink.dk/98fs

http://kortlink.dk/98ft
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Venstrekant eller angriber. Det kunne også lugte lidt af at han var tænkt ind i Gronks EC rolle.
I interviewet på kanalsport siger han at han hovedsageligt har spillet venstre kant, men også højre kant og andenangriber i 4-4-2. Alt afhængig af hvor god han så er på de forskellige pladser, kan han også være gardering for Bolanos.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
moderator
Ja, det tyder CVs udtalelser på. Det bliver dog umuligt for nogle at udfylde rollen efter Gronk. Internationalt havde han simpelthen et gear mere end de øvrige.

Pape kan forhåbentligt noget på egen hånd, og krydret med målfarlighed, så bliver han spændende at følge. Han har åbenbart også tendenser til hårdt spil, og det skal selvfølgelig pilles af ham, hvis han er et potentielt rødt kort.

Vi er efterhånden temmelig godt besat på midten og i angrebet:
Claudemir, Grindheim, Bolanos, Vingaard, Absa, Bergvold, TK, Delaney, Damen, Santin, Pape, Nord og Zohore.
Pånær Zohore og Delaney, så er der tale om spillere, der kunne gå direkte ind på samtlige Suppehold.

Der er stadig løse ender omkring Peter Larsson. Han må være fortid, for udover at være fjerdevalg, så virker han mest som byttevare.
Defensivt mangler vi derfor stadig en midterforsvar og måske en højre back, omend jeg er tryg ved Johnny Thomsen.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Defensivt mangler vi derfor stadig en midterforsvar og måske en højre back, omend jeg er tryg ved Johnny Thomsen.


Vi mangler da i langt største grad en højre back, før kunne vi leve med Pospech, fordi han aldrig var skadet og man i værste tilfælde kunne hive Kvist ned eller smide Wendt der over. Thomsen er ikke nok alene, bliver han skadet, er vores eneste mulighed at smide Zanka der ud.
(...)
moderator
Der er da intet, der taler for, at Thomsen skulle have en anderledes skadesfrekvens end Posh. Jeg medgiver, at det er problematisk, at vi ikke har dobbeltdækning på højre back. Hvis Johnny Thomsen holder et fornuftigt niveau, så er der ingen grund til at hente én dyr mand ind til pladsen.

I stedet kan man jo forsøge sig med en ung spiller, som Wendt i sin tid, der kan udvikle sig og overtage på sigt.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Claudemir, Grindheim, Bolanos, Vingaard, Absa, Bergvold, TK, Delaney, Damen, Santin, Pape, Nord og Zohore.
Pånær Zohore og Delaney, så er der tale om spillere, der kunne gå direkte ind på samtlige Suppehold.


Arhh det er vist lige at tage munden for fuld!

Personligt har jeg svært ved at se, Bergvold, TK, Santin og Nord gå direkte ind på et OB mandskab!
Hvis Diouf spiller en god højrekant også er den offensive del af højresiden på plads.
Jeg mangler at se ham lidt mere, men har Johnny Thomsen ikke flere offensive end defensive kvaliteter som Back?
Puslespillet kunne således gå op hvis vi fik en back der havde sin styrke i det defensive og som kan spille i begge sider. Hvis han oven i købet er dansker, kender klubben og formentlig vil ligge naturligt i toppen af hierakiet giver det meget mening for mig.
Men desvære vil Lars blive i udlandet.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Pape er en interessant spiller, men det er først i år han for alvor er trådt i karakter. Det skal dog også indskydes, at Solskjær har brugt ham i en mere offensiv rolle end det tidligere var tilfældet. Han er en uortodoks type, som på mange måder minder om Nwankwo Kanu. Han er ikke specielt hurtig, men han har en førsteberøring der, hvor tilfældigt det end ser ud, ofte bringer ham i rigtig gode positioner. Jeg tror ikke at han kommer til at sætte hverken ligaen eller Europa i brand og hvis rygterne taler sandt, synes jeg at prisen er lidt norsk. Han er dog en spændende type, så det er da fuldt muligt, at jeg kommer til at æde de ord igen.

I stedet kan man jo forsøge sig med en ung spiller, som Wendt i sin tid, der kan udvikle sig og overtage på sigt.


Den er jeg meget enig, er faktisk blevet rimelig glad for Thomsen på det sidste, han virker som tilpas stabil, til at modstå de udsving der kommer i en helt nu back kæde.

En Juelsgaard vil jeg foreksempel se som et rigtig fint emne som backup.

Personligt har jeg svært ved at se, Bergvold, TK, Santin og Nord gå direkte ind på et OB mandskab!


Er godt sikker på Santin vil være en af de første på holdkortet i OB. Men er meget enig i TK og Nord.7

Bosse1983@;

Hvis det du skriver passer, tror jeg han kommer til at passe fint ind. Hovedsaglig er fart ikke altid så vigtigt, da vi som regel står meget højt i ligaen.
Jeg synes dog prisen er meget højt og når man allerede er der, synes jeg lige så godt man kunne gå 100% ind og prøve Baba. Min ven der følger portugisisk fodbold er i hvert fald meget imponeret over ham.
(...)
moderator
En Juelsgaard vil jeg foreksempel se som et rigtig fint emne som backup.

Han er venstre back, og vi bør stile højere.

Jeg synes dog prisen er meget højt og når man allerede er der, synes jeg lige så godt man kunne gå 100% ind og prøve Baba.

Hvis der er millioner fra Rusland inde i billedet, så har vi ikke en chance alligevel.

@ Bosse

Tak for info fra en "nordmand". Min bekymring går på, at han kun har præsteret i indeværende halvsæson, hvilket er en smule for lidt til min smag.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce