Nej, som jeg skrev var prissætningen typisk norsk og jeg undrer mig over at FCK bed på. Der er nok skævet til Lillestrøms salg af Ujah, en spiller som jeg dog også ser mere perspektiv i. Pape har haft en god halvsæson, men Tippeligaen har generelt været mystisk i år og flere Afrikanere har markeret sig stærkt, bl.a Kara Mbodj, Ojo og Igiebor ud over de som allerede nu er solgt. Man skal nok ikke undervurdere Solskjær-effekten i Molde, men skulle jeg sætte et prædikat på positionen, synes jeg egentlig han har spillet mere kantangriber, end decideret kant.