Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er ikke FCK fan men er godt nok imponeret over det hold der er blevet samlet. Hvordan tror i startopstillingen kommer til at se ud i den første kamp?

Christiansen
Thomsen-Zanka-Siggurdson-Bengtson
Bolaños-Grindheim-Claude-Diouf
Santin-N´Doye

Er jeg helt gal på den? Og tror i overhovedet Vingaard får spilletid?
moderator
Kipvits, det er ok at skrive Negerindex i FCK-tråden. Det er et positivt begreb. Ingen grund til anmelde fremover.
Dette er en signatur.
Føler mig rimelig sikker på den idel opstilling hedder enden

Wiland
Thomsen-Zanka-Sölvi-Bengtson
Bolaños-Grindheim-Claude-Diouf
Santin/(Eventul nu angriber)-N´Doye

eller

Wiland
Thomsen-Zanka-Sölvi-Bengtson
Bolaños-Grindheim-Claude-Vingaard
Diouf-N´Doye

Såfremt man ikke vil implantere den Europæiske opstilling i ligaen.

At wiland ikke starter inde vil være mærkelig. Tror umiddelbart man har udset Sölvi som starter hvis han er fit.
(...)
http://fck.dk/nyhedsvisn…ewsid=11547


Før "fuchsia", eller hvad den der lyserøde nu hed. Nu "limegrøn" 3. trøje.
Hvad kommer næste gang? Og er det rigtigt at den nye 3. trøje smager af mojito?
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Det er godt nok grimt, men omvendt ligger der nok en praktisk tanke bag ved, sådan man har en 3 trøje som man stort set altid kan bruge.
(...)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon vi kunne få lov til at se en citron gul?
Føler mig rimelig sikker på den idel opstilling hedder enden

Wiland
Thomsen-Zanka-Sölvi-Bengtson
Bolaños-Grindheim-Claude-Diouf
Santin/(Eventul nu angriber)-N´Doye

eller

Wiland
Thomsen-Zanka-Sölvi-Bengtson
Bolaños-Grindheim-Claude-Vingaard
Diouf-N´Doye


Vingaard er jo tidligst klar et godt stykke ind i efteråret, så i første omgang kan vi udelukke ham. Mht Sigurdson og Diouf har jeg for lidt kendskab til at vurdere dem i forhold til startopstillingen. Desuden tror jeg ikke vi har set det sidste indkøb endnu, måske heller ikke salg.
Jeg tror der kommer noget mere til højresiden og så kunne jeg forestille mig CV føler sig dækket rimeligt ind, men er parat til at slå til hvis der skulle være mulighed for at gøre et scoop sidst i vinduet når tingene går hurtigt.

Det er godt nok grimt, men omvendt ligger der nok en praktisk tanke bag ved, sådan man har en 3 trøje som man stort set altid kan bruge.


Tror mere tanken er at der altid er nogen der ikke behøver endnu en hvid eller sort trøje, så der skal noget helt nyt på bordet. Det meste af farvescalaen er prøvet, så nu blev det limegrøns tur.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Jeg håber aldrig at skulle vente halvanden time, en ligegyldig tirsdag, på at komme ind i Supershoppen igen.

Mon vi kunne få lov til at se en citron gul?

Værsgo: brondbyshoppen.dk
Argh, der er sku forskel på urin selvlysende, 80´ skrigegul og så den yndige, friske, flotte citrongule farve...
Det bliver nok gul og blå næste år. http://img7.imageshack.u…pix1113.jpg
Annonce