Har FCK ikke været ude og sige, at de ikke sælger mere i år, og Zanka især var en af dem man ville holde på.
Selvfølgelig ville det give mening, at sælge for en pæn sum nu, fremfor at lade ham gå gratis næste sommer, men udmeldingen var utvetydig fra ledelsen, så mon ikke det bare er en and.
Selvfølgelig ville det give mening, at sælge for en pæn sum nu, fremfor at lade ham gå gratis næste sommer, men udmeldingen var utvetydig fra ledelsen, så mon ikke det bare er en and.