Snak

Mere indhold efter annoncen
Har FCK ikke været ude og sige, at de ikke sælger mere i år, og Zanka især var en af dem man ville holde på.
Selvfølgelig ville det give mening, at sælge for en pæn sum nu, fremfor at lade ham gå gratis næste sommer, men udmeldingen var utvetydig fra ledelsen, så mon ikke det bare er en and.
Det er jo bare et rygte, men nej CV siger aldrig noget absolut. Blot at det bliver "meget svært" at købe hos FCK.

Og hvis tilbuddet er rigeligt højt, og han lige pludselig er tilbøjelig til at trække Peter Larsson tilbage fra HIF, så kan det da godt være...

Ikke at jeg ligefrem tror det, men man ved aldrig.
Vi kan bytte. Bendtner for Zanka.
Ikke just en handel der overbeviser Fabregas og Nasri om at blive.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Nu jeg er i gang med et far out-rygte, så passer det jo fint med CVs tidligere udmelding om at sælge til PL eller Bundesligaen. At sælge Zanka til PSV er jo ikke et skridt frem. Arsenal er trods alt. Stadig.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror Nasri allerede har besluttet sig. Han skifter inden længe, sandsynligvis til Italien, hvor Juve og Inter skulle være interesseret.
Zanka bliver i FCK, medmindre Arsenal smider et "sindsygt" beløb på bordet (i danske forhold, for når Jones og Henderson kan gå for hhv. £16m og £20m, er der da gået inflation i priserne for unge talentfulde spillere, der ikke rigtigt har bevist sig over længere perioder - men de er selvfølgelig også britter, hvilket kan have haft indflydelse på priserne).
Måske FCK vil sælge, hvis der bliver lagt omkring 30 mio. for Zanka (30 mio. er meget at lade gå tabt for at kunne beholde spilleren i 1 sæson mere). Men spørgsmplet er så, om Arsenal ikke regner med at kunne slippe noget billigere, hvis der overhovedet er hold i rygterne omkring interessen.
Dette stopper forhåbentlig den latterlig tese om at Zanka er en dårlig spiller.



Hell no, han har været i FCK, han vil for evigt være elendig og overvurderet.

Når han ikke koncentrerer sig, er han for øvrigt heller ikke ligefrem fremragende. Men mon ikke de fleste her i tråden er klar over det...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.

Når han ikke koncentrerer sig, er han for øvrigt heller ikke ligefrem fremragende.


Det vist mere eller mindre en underdrivelse, men tilgengæld er han stort set altid koncentreret, når han er udfordret.
(...)
Kan ærlig talt ikke se Wenger købe for + 30 mio nu, når det er muligt at erhverve ham gratis om bare 12 måneder.
Men det er nu og ikke om 12 måneder, at Wenger har brug for en stopper. Og £3,5m er "småpenge" for engelske klubber.
Jeg tror dog mere på at Arsenal køber Neven Subotić, som eventuelt kunne indgå i en handel, hvor Bendtner går den anden vej. Det er der også rygter om.
Annonce