Vi har allerede Vermaelen, Koscielny, Djourou og Squillaci til to pladser.
Derudover er to upcoming unge i Bartley (måske foran Squillaci) og Miquel.
Vi valgte at afskibe Håvard Nordtveit allerede sidste år. En spiller der både alder og potentialemæssigt er meget tæt på Zanka - imo.
Når man ser helt nøgternt på det kan jeg virkelig ikke se hvad vi skal bruge Zanka til.
Derudover er to upcoming unge i Bartley (måske foran Squillaci) og Miquel.
Vi valgte at afskibe Håvard Nordtveit allerede sidste år. En spiller der både alder og potentialemæssigt er meget tæt på Zanka - imo.
Når man ser helt nøgternt på det kan jeg virkelig ikke se hvad vi skal bruge Zanka til.