@fck:
Måske er det billigt. Syntes stadig det er mange penge at bruge på en spiller hvor vi er ok besat.
Tror LFC er lidt ligeglad med om prisen er 20, 30 ell. 40 mill. De vil bare af med ham.
Måske er det billigt. Syntes stadig det er mange penge at bruge på en spiller hvor vi er ok besat.
Tror LFC er lidt ligeglad med om prisen er 20, 30 ell. 40 mill. De vil bare af med ham.
Kjoebenhavns Boldklub.