Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja ærlig talt, min ordbog på min browser er ikke altid helt pålidelig.

Men hvem siger vi spiller 4-4-2, vi har netop fået nu træner og med købet af Papa, kan vi endelig godt spille en 4-5-1 med en pænt bredde.
(...)
moderator
Men hvem siger vi spiller 4-4-2, vi har netop fået nu træner

Vi har jo netop hentet Rolle, fordi han passer ind i den sportslige filosofi, der er 4-4-2.

Vi henter jo trænere til systemet. Det kan vel pokker ikke have forbigået din opmærksomhed.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Zanka er vores anfører, tja man kan håbe han alligevel vælger og blive lidt længere?
Det er fornuftigt nok at det blev Zanka frem for Willand - en markspiller er klart bedst til hvervet.
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
Vi har jo netop hentet Rolle, fordi han passer ind i den sportslige filosofi, der er 4-4-2.

Vi henter jo trænere til systemet. Det kan vel pokker ikke have forbigået din opmærksomhed.


Det betyder jo langt fra ikke, at vi ikke kan flekse mellem de to systemer, skulle Papa slå Santin af, vil det være oplagt at spille en 4-5-1 med ham som hængende angriber.

Typisk for fck er det jo netop, at vi altid har en filosofi vi bygger op på, men vi os spiller efter hvordan vi står bedst. Siger ikke vi kommer til at bruge 4-5-1 som vores normale formation, men vil ikke være overrasket, hvis vi prøver den af i ligaen en gang i mellem.

Valget af Zanka som anfører, tror jeg er rigtig godt for hans spil, han desværre en tendens til at falde ned på niveau mod dårligere spiller, fordi han mister koncentrationen. Det har jeg et håb om, hans modnes fra med Anfører bindet, grundet det ekstra ansvar.
(...)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er fornuftigt nok at det blev Zanka frem for Willand - en markspiller er klart bedst til hvervet.

I fck er der intet, som ikke er fuldt ud gennemtænkt, så det ville ikke undre mig, hvis de pludselig hiver en forlængelse af hans kontrakt i land, men hvis det viser sig at holde stik, at han smutter om senest 1 år, så synes jeg det er et yderst besynderligt valg.

Forstår godt man ikke vælger en målmand, men kunne N´Doye ikke have været en mulighed?
Zlatan doesn\'t do auditions
I fck er der intet, som ikke er fuldt ud gennemtænkt, så det ville ikke undre mig, hvis de pludselig hiver en forlængelse af hans kontrakt i land, men hvis det viser sig at holde stik, at han smutter om senest 1 år, så synes jeg det er et yderst besynderligt valg.

Det er bestemt ikke utænkeligt at man vil forsøge at binde Zanka tættere til klubben med bindet, det er jo et udtryk for enorm tillid, og det kan bruges til at snakke evt. forlængelse. Jeg tvivler dog på at det lykkes FCK at forlænge med Zanka, hans agent skal nok få sat andre tanker i knolden på drengen, der skal tankes penge på kontoen - og med FCK´s transfer politik i mente (lade kontrakter løbe ud) så skal Zanka vel også være påpasselig med at forlænge, da en forlængelse på ét år virker urealistisk. Men lad os se når vi kommer tættere på Dm afslutning, hvis FCK ligger til guld kan udsigten til ChL måske ændre hans syn.

Forstår godt man ikke vælger en målmand, men kunne N´Doye ikke have været en mulighed?

Tror at sproget er en hindring her, man har også en ny træner som gerne ville kunne sætte sit præg på holdet der er nok nemmest med en markspiller der taler og forstår nogenlunde samme sprog. N´Doye´s engelsk er ikke voldsomt godt + N´Doye jo også er et varmt salgs-emne.
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
Det kunne han sikkert - men man har åbenbart vurderet, at Zanka var et bedre valg.


Edit: Resten slettet - godt ord igen så.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Prøv lige at læs mit indlæg igen, Svoger.

Hint:
Kig efter ordet "ikke".
Zlatan doesn\'t do auditions
moderator
Så er opdelingen endelig konfirmeret på UEFAs hjemmeside, og det er positiv læsning, idet vores mulige modstandere er vinderne af følgende opgør:

FK Mogren - Litex Lovech
Slovan Bratislava - Tobol Kostanay
NK Maribor - Dudelange
Bangor - HJK
Shamrock Rovers - Flora Tallinn

Vi slap for de to formodet stærkeste hold, nemlig Genk og Plzen. Desuden slipper vi Malmö.

Min prioriterede liste er:
Shamrock Rovers
HJK
Maribor
Slovan
Litex
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce