Snak

Mere indhold efter annoncen
Det ser godt nok overkommeligt ud. Selv med et helt nyt hold der ikke er specielt sammenspillet.
Som jeg ser det, er det kun Litex eller Slovan det har en enlig chance for at overraske, de 3 andre hold i efter mit meget spinkle kendskab ikke nogle særlig gode hold.

Tror enlig at vi ser Flora Tallin slå Shamrock, uden at vide hvad stillingen er, synes da man har hørt deres navn et par gange de sidste år?
(...)
moderator
Du mener egentlig.

Shamrock Rovers vandt den første kamp 1-0. Flora misbrugte et straffespark.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Ja det gør jeg vel, men er yderst taknemlig for du kan rette det, ellers kan folk jo slet ikke forstå hvad jeg skriver...

Ja vel og mærke på hjemmebane, hvilket os gør jeg har Flora som favorit går videre.
(...)
moderator
Enlig betyder noget helt andet, utaknemmelige skarn.

Uanset om det bliver Flora eller Shamrock, så vil jeg helst trække vinderen af den kamp.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja det da meget muligt, men de fleste kan nok se hvad jeg mener, så hvad er grunden til at køre rundt i det?


Vil personlig fortrække HJK, men det nok i bund og grund meget ligegyldigt, da begge hold er så sparet, at de SKAL slås.
(...)
moderator
Sådan.

Shamrock eller Flora Tallinn. Vi bør være sikret gruppespil.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Det ser rigtig godt ud -

Tillykke :)
Ved godt at det er en FCK tråd, men nu tager jeg den her alligevel.

Har lige set at OB har trukket Panathinaikos.
Nogen der ved hvordan det står til med grækerne?

I slog dem jo sidste år :)

Enig med Repos. Bedst mulige lodtrækning. Svage hold og ingen omgivelser, der kan spille nævneværdigt ind på indsatsen.

Vel nærmest en fribillet ind i europæisk gruppespil for 6. år i træk.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Annonce