Det ser godt nok overkommeligt ud. Selv med et helt nyt hold der ikke er specielt sammenspillet.
Snak
Redigerettors 14. jul 2011
Som jeg ser det, er det kun Litex eller Slovan det har en enlig chance for at overraske, de 3 andre hold i efter mit meget spinkle kendskab ikke nogle særlig gode hold.
Tror enlig at vi ser Flora Tallin slå Shamrock, uden at vide hvad stillingen er, synes da man har hørt deres navn et par gange de sidste år?
Tror enlig at vi ser Flora Tallin slå Shamrock, uden at vide hvad stillingen er, synes da man har hørt deres navn et par gange de sidste år?
(...)
Du mener egentlig.
Shamrock Rovers vandt den første kamp 1-0. Flora misbrugte et straffespark.
Shamrock Rovers vandt den første kamp 1-0. Flora misbrugte et straffespark.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Redigerettors 14. jul 2011
Ja det gør jeg vel, men er yderst taknemlig for du kan rette det, ellers kan folk jo slet ikke forstå hvad jeg skriver...
Ja vel og mærke på hjemmebane, hvilket os gør jeg har Flora som favorit går videre.
Ja vel og mærke på hjemmebane, hvilket os gør jeg har Flora som favorit går videre.
(...)
Enlig betyder noget helt andet, utaknemmelige skarn.
Uanset om det bliver Flora eller Shamrock, så vil jeg helst trække vinderen af den kamp.
Uanset om det bliver Flora eller Shamrock, så vil jeg helst trække vinderen af den kamp.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
tors 14. jul 2011
Ja det da meget muligt, men de fleste kan nok se hvad jeg mener, så hvad er grunden til at køre rundt i det?
Vil personlig fortrække HJK, men det nok i bund og grund meget ligegyldigt, da begge hold er så sparet, at de SKAL slås.
Vil personlig fortrække HJK, men det nok i bund og grund meget ligegyldigt, da begge hold er så sparet, at de SKAL slås.
(...)
Sådan.
Shamrock eller Flora Tallinn. Vi bør være sikret gruppespil.
Shamrock eller Flora Tallinn. Vi bør være sikret gruppespil.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Redigeretfre 15. jul 2011
Ved godt at det er en FCK tråd, men nu tager jeg den her alligevel.
Har lige set at OB har trukket Panathinaikos.
Nogen der ved hvordan det står til med grækerne?
I slog dem jo sidste år :)
Har lige set at OB har trukket Panathinaikos.
Nogen der ved hvordan det står til med grækerne?
I slog dem jo sidste år :)