Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi mangler vel også playoff runden inden vi drømmer os i gruppespillet?
In a controversy the instant we feel anger we have already ceased striving for the truth, and have begun striving for ourselves.
Jeg undrer mig også over at de, der normalt er kloge på den slags, lyder som om vi praktisk talt er i gruppespillet nu. Der er måske kun een runde inden gruppespil i år?
fck-medløber.
Repos mener vel, at FCK er sikret gruppespil.

I enten CL eller EL.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Jeg tror at det mange mener er at I givetvis kommer videre fra 3. runde, og dermed er sikret gruppespil i Europaleague som minimum.

Men det er klar at modstanderne i 4. runde til CHL, bliver af en hel anden størrelse, selvom FCK selvfølgelig er seedet.

Dumme mig. Selvfølgelig.
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dumme mig. Selvfølgelig.


Ditto.
In a controversy the instant we feel anger we have already ceased striving for the truth, and have begun striving for ourselves.
moderator
Ja, enten CL eller EL.

Fin fin lodtrækning, og hverken de irske eller estiske mestre bør volde problemer.

I øvrigt morsomt at læse artikeltråden, hvor folk har meget forskellige meninger om CL-kvalsystemet.
Når selv journalisterne på sporten.dk ikke kan finde ud af det, så er artikelhovederne selvfølgelig undskyldt.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Egentligt utroligt.

Så svært er det sgu heller ikke.

Men okay, når det kan være et job at stå i Frankrig hver sommer i 3 uger og spørge "hvad synes du om dagens etape?", så kræver det sgu ikke alverden at blive sportsjournalist i dagens Danmark.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Det er en virkelig god lodtrækning.
moderator
CV ude med den sædvanlige defensive udmelding. Det er jo klassisk.

Vi mangler bare, at Ståle ringer fra Köln, og fortæller, at både Shamrock og Flora er på niveau med Ajax.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce