Jeg undrer mig også over at de, der normalt er kloge på den slags, lyder som om vi praktisk talt er i gruppespillet nu. Der er måske kun een runde inden gruppespil i år?
Fin fin lodtrækning, og hverken de irske eller estiske mestre bør volde problemer.
I øvrigt morsomt at læse artikeltråden, hvor folk har meget forskellige meninger om CL-kvalsystemet. Når selv journalisterne på sporten.dk ikke kan finde ud af det, så er artikelhovederne selvfølgelig undskyldt.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Men okay, når det kan være et job at stå i Frankrig hver sommer i 3 uger og spørge "hvad synes du om dagens etape?", så kræver det sgu ikke alverden at blive sportsjournalist i dagens Danmark.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."