"Bolden er rund, så alt kan ske..."
Snak
lør 16. jul 2011
In a controversy the instant we feel anger we have already ceased striving for the truth, and have begun striving for ourselves.
lør 16. jul 2011
Stinson, hvad var din adresse igen - jeg skylder dig vist en anal-behandling med et krøllejern.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
lør 16. jul 2011
Jeg bor ude i Hareskoven.
første træ tv. Du kommer bare med krølljernet.
første træ tv. Du kommer bare med krølljernet.
In a controversy the instant we feel anger we have already ceased striving for the truth, and have begun striving for ourselves.
Hvad pokker er det for en midtbane, Rolle disker op med.
Claudemir - Grindheim - TK - Delaney
Ståles største fejl sidste sæson var at begynde med Claudemir på højrekanten og lade TK spille centralt. Der er sgu ingen grund til at gentage det lort. Ude mod SE er det at invitere problemerne indenfor, for TK blive tacklet ud i kampen.
Claudemir - Grindheim - TK - Delaney
Ståles største fejl sidste sæson var at begynde med Claudemir på højrekanten og lade TK spille centralt. Der er sgu ingen grund til at gentage det lort. Ude mod SE er det at invitere problemerne indenfor, for TK blive tacklet ud i kampen.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
søn 17. jul 2011
Det er godt nok en deffensiv midtbane vi stiller op med.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Redigeretsøn 17. jul 2011
Bolaños er da ikke skadet ? eller har vi fået en fuldstændig skør træner, den midtbane lugter langt fra af dynamik, at skifte Bolaños ud med TK..
Men godt at se Sölvi er tilbage, men virker godt nok mærkeligt (men måske dejligt for klubbens fremtid) at Delaney, starter inde foran Papa og Absalonsen.
Men godt at se Sölvi er tilbage, men virker godt nok mærkeligt (men måske dejligt for klubbens fremtid) at Delaney, starter inde foran Papa og Absalonsen.
(...)