Snak

Mere indhold efter annoncen
"Bolden er rund, så alt kan ske..."
http://da.wikipedia.org/…hn_Paintsil

Højne jeres neger-index?
Det et vist mest bolt dot dekås overskrift der er defensiv.
In a controversy the instant we feel anger we have already ceased striving for the truth, and have begun striving for ourselves.
Stinson, hvad var din adresse igen - jeg skylder dig vist en anal-behandling med et krøllejern.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg bor ude i Hareskoven.

første træ tv. Du kommer bare med krølljernet.
In a controversy the instant we feel anger we have already ceased striving for the truth, and have begun striving for ourselves.
moderator
Hvad pokker er det for en midtbane, Rolle disker op med.

Claudemir - Grindheim - TK - Delaney

Ståles største fejl sidste sæson var at begynde med Claudemir på højrekanten og lade TK spille centralt. Der er sgu ingen grund til at gentage det lort. Ude mod SE er det at invitere problemerne indenfor, for TK blive tacklet ud i kampen.

Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Det er godt nok en deffensiv midtbane vi stiller op med.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Bolaños er da ikke skadet ? eller har vi fået en fuldstændig skør træner, den midtbane lugter langt fra af dynamik, at skifte Bolaños ud med TK..

Men godt at se Sölvi er tilbage, men virker godt nok mærkeligt (men måske dejligt for klubbens fremtid) at Delaney, starter inde foran Papa og Absalonsen.
(...)
Bolaños bliver vel nok sparet, så han kan komme lidt til hægterne igen, efter at have spillet Gold Cup.
Annonce