Jeg gad egentlig godt vide, hvorfor Bolanos ikke starter oftere. Han har flere gange været den offensive, og kreative, drivkraft, der kan åbne modstanderens forsvar.
Jeg er med på han ikke defensivt er helt så flittig, men det virker mærkeligt, i forhold til at holde modstanderen under pres, og netop at åbne en formodentlig forholdsvis defensiv modstander op, at man ikke udnytter Bolanos´ evner.
Jeg er med på han ikke defensivt er helt så flittig, men det virker mærkeligt, i forhold til at holde modstanderen under pres, og netop at åbne en formodentlig forholdsvis defensiv modstander op, at man ikke udnytter Bolanos´ evner.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.