Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg gad egentlig godt vide, hvorfor Bolanos ikke starter oftere. Han har flere gange været den offensive, og kreative, drivkraft, der kan åbne modstanderens forsvar.

Jeg er med på han ikke defensivt er helt så flittig, men det virker mærkeligt, i forhold til at holde modstanderen under pres, og netop at åbne en formodentlig forholdsvis defensiv modstander op, at man ikke udnytter Bolanos´ evner.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Det kan selvsagt være, jeg have nok valgt så at trække Absalonsen hen på HW i stedet, men kan være Rolle vil starte med at sikrer den defensive organisation.
(...)
EDIT: Dobbelt-indlæg
Det er alligevel godt en måned siden (18 juni) at Costa Rica blev slået ud af Gold Cup, så han burde være klar til at spille igen. Det er da vildt så defensiv jeres midtbane er idag.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Absalonsen er mig bekendt venstrebenet, og venstrekantspiller, og jeg husker ham kun på OBs venstrekant, så at smide ham ud på højrekanten, er nok ikke synderligt realistisk.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Svoger, det jeg enig i og siger ikke det er optimalt, men den konstellation med
TK og Claudemir på kanten er i min verden endnu mere blæst. Men der må jo være en grund til det valg Rolle har gjort.

Synes dog stadig det virker mærkelig Bolaños ikke starter.
(...)
Christian Grindheim er kommet fra Norske Herenveen i sommerpausen....


Øhhh.
Så vi sku igang!

Spillet er okay. Jeg er positivt overrasket over Bengtson, han gør det meget godt. lidt skarpere indlæg ville dog være perfekt.
Godt sparket ind, Santin. Det kan være at det alligevel ikke er så dumt at spare Bolaños.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Utroligt at man allerade efter 15 min. af kampen kan være irriteret af kommentatorene, Erik Rasmussen er fin nok, men hold kæft hvor er jeg træt af den anden.

Og noget af et mål af Santin
Annonce