Snak

Mere indhold efter annoncen
Synes nu ikke TK har været særlig imponerne, men er faktisk positivt overrasket over Delaney og Bengtson på Venstre siden!

N´doye og Santin spiller som sædvanligt rigtig godt sammen..
(...)
Det var sjovt.

Jeg har det lige omvendt, TK har gjort det fint for jer i dag, hvorimod Delaney har mislykket med stort set alt han har rørt ved, foruden et enkelt indlæg. Nu har jeg ikke set Delaney meget, men han ligner jo ikke en der har niveauet til fck.
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
moderator
Jeg gad egentlig godt vide, hvorfor Bolanos ikke starter oftere.

Han har da været regulær starter siden, han kom til klubben.

Godkendt første halvleg. Der mangler dog en hel del tempo, og Damen ligner én, der har holdt en rigtig god ferie. Delaney har ikke været ret god, og han bliver formentlig også snart pillet ud.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
´Nu har jeg ikke set Delaney meget, men han ligner jo ikke en der har niveauet til fck.´

Det er vel heller ikke helt oplagt at placere ham på venstre midt? Har han ikke snarere sine kompetencer centralt?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Ooops, det har du ret i. Jeg huskede det som om, at Bolanos jævnligt er blevet skiftet ind, fremfor at starte inde. Et kig på spillerstatistikken, siger dog jeg tager fejl.

http://www.fck.dk/saeson…erid_fk=235


24 kampe i ligaen, 22 i startopstillingen. Og derudover 8 europæiske, hvoraf 6 var i startopstillingen.



Så ja, jeg tog fejl - det giver jo fin mening at han er blevet sparret ind imellem.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ud med Delaney.. Den der tror jeg Diouf havde scoret på..

Men fuck en nice aflevering fra Doye
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Virker som om vi tager over hvor vi slap sidste sæson, selv om vi ikke var så skarpe i dag, hvilket dog os er meget synonymt med opstarten.

Vi sad rigtig godt på spillet, og have de sidste bolde os været der, kunne det virkelig blive farligt. Specielt Bengtson synes jeg udfyldte hullet efter Wendt godt.

Griendhelm synes jeg virker rigtig solid og JT spillede os okay, synes dog ikke han virker som en spiller med internationalt niveau, med nogle ringe indlæg.

Pape virkede den tid han var på banen rigtig fin, han gjorde det rigtige når han have bolden og lavet nogle fine løb.
(...)
Er Bergvold virkelig så langt fra kampform, at han slet ikke var med i truppen? Han står ikke opført som ukampdygtig...

Jeg går dog glip af en tur i Parken næste weekend. At misse den første kamp, og så mod OB, er altid ærgerligt efter en lang sommerferie uden bold. Skal til Nurburgring og se F1.

EDIT: Hvordan var Johnny (nederen Brian-navn at have på holdet)?
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
moderator
JT var middelmådig. Påpasselig defensivt, medens han offensivt ikke kom til nogle afgørende.
Bengtsson modsat var til gengæld ret god, og det virker meget lovende. Grindheim spillede ligeledes fint, medens midterforsvaret var gode bortset fra de første fem minutter.

TK bliver jeg aldrig glad for, og det er bare ikke holdbart med ham centralt. Han har et fint blik for spillet, men der mangler bare så meget gennemslagskraft i alt, hvad han foretager sig. Desuden så irriterer det mig grænseløst, at han hopper på HHs skudfinte mod slutningen. TK trækker sig hellere én gang for meget end for lidt, og det har vi ikke råd til centralt.

Claudemir skal ind centralt sammen Grindheim, og så skal Bolanos ud på højrekanten. Så kan Pape og Absa kæmpe om venstre midtbane indtil Vingaard kommer tilbage. Delaney er slet slet ikke klar til at starte inde endnu.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Stadig, hvad med Bergvold?
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Annonce