Synes nu du er lidt hård mod Zanka, jeg synes han i største grad gik forrest og fightede for at samle forsvaret, synes godt han kunne nå et 8 tal. Det eneste tidspunkt jeg synes der trækket ham ned, er de første 5 minutter. Han kom da os på rundens hold, så helt dumt kan det ikke have været.
Omvendt synes jeg ikke, Rolle fortjener et 8 tal, han missede fuldstændig at få gang i midtbanen det meste af kampen og synes lidt det i større grad var spillerne der i største grad bare var bedre end SE. De to sats han lavede i startopstillingen har du os givet henholdsvis 6 og 7 hvilket er de to laveste karakterer.
Derudover er jeg helt enig i dig med resten af holdet og jeg synes virkelig CV skal høre et tak for handler som Bengtson og Grindheim.
Omvendt synes jeg ikke, Rolle fortjener et 8 tal, han missede fuldstændig at få gang i midtbanen det meste af kampen og synes lidt det i større grad var spillerne der i største grad bare var bedre end SE. De to sats han lavede i startopstillingen har du os givet henholdsvis 6 og 7 hvilket er de to laveste karakterer.
Derudover er jeg helt enig i dig med resten af holdet og jeg synes virkelig CV skal høre et tak for handler som Bengtson og Grindheim.
(...)