Snak

Mere indhold efter annoncen
Synes nu du er lidt hård mod Zanka, jeg synes han i største grad gik forrest og fightede for at samle forsvaret, synes godt han kunne nå et 8 tal. Det eneste tidspunkt jeg synes der trækket ham ned, er de første 5 minutter. Han kom da os på rundens hold, så helt dumt kan det ikke have været.

Omvendt synes jeg ikke, Rolle fortjener et 8 tal, han missede fuldstændig at få gang i midtbanen det meste af kampen og synes lidt det i større grad var spillerne der i største grad bare var bedre end SE. De to sats han lavede i startopstillingen har du os givet henholdsvis 6 og 7 hvilket er de to laveste karakterer.

Derudover er jeg helt enig i dig med resten af holdet og jeg synes virkelig CV skal høre et tak for handler som Bengtson og Grindheim.
(...)
moderator
Godt initiativ, og jeg stort set enig. JT vil jeg dog nok hive ned på et 8-tal, og midterforsvaret tilsvarende op. Sölvi virkede i øvrigt bedre i spillet langs jorden end tidligere set.

Var også meget imponeret af Bengtsson. Det ser sgu lovende ud.

Jeg undrer mig også over, at Claudemir skal smides ud på kanten. Jeg fatter ganske enkelt ikke, at man gentager samme fejl som sidste år. Det var lige præcis den fejl, der var ved at koste CL oppe i Trondheim. Der må sgu være nogle gengangere i teamet fra sidste sæson, der kan påpege det overfor Rolle. Heldigvis nåede Bolanos at vise tilpas meget på sin halve time, at han er sikker starter der.
Jeg er blot nervøs for, at vi skal vente til TK falder helt igennem mod en bedre modstander, før han bliver gemt langt væk igen.

Det kan satme da ikke være så svært at kalde en midtbane, hvor eneste tvivl er venstresiden. Centralt bør Grindheim og Claudemir ikke være til debat, ligesom Bolanos selvfølgelig er sikker i højresiden.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Forresten passer det mig rigtig godt, at vi kan følge med i kampen i morgen mod West Ham, nu jeg ikke selv kan nå ind i parken. Der kan Rolle forhåbentlig få at se hvordan midtbanen bør være.
(...)
"Der må sgu være nogle gengangere i teamet fra sidste sæson, der kan påpege det overfor Rolle"

- Roland Nilsson må jo gøre, hvad han mener er det bedste for holdet. Jeg er enig i at Claudemir skal ind på midten ved siden af Christian Grindheim, og at Christian Bolanos skal spille på højrekanten - men hvis det skulle være betingelserne for en ansættelse af en træner, at de tre pladser på forhånd er givne, kunne man ligeså godt lade være med at ansætte nogen. Men du har selvfølgelig helt ret i, at det ville være skidt, om der skal en afgørende kamp til, for at overbevise svenskeren om, at et andet alternativ er (også meget) bedre.
men hvis det skulle være betingelserne for en ansættelse af en træner, at de tre pladser på forhånd er givne, kunne man ligeså godt lade være med at ansætte nogen.


nå ja for det eneste man skal som træner er at sætte holdet...
F.C.København self. http://www.youtube.com/watch?v=R8eh1mZCWec 1992 *********
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Forstår du ikke ret meget?
så det afgjordt vi skal spille mod shamrock.
F.C.København self. http://www.youtube.com/watch?v=R8eh1mZCWec 1992 *********
moderator
men hvis det skulle være betingelserne for en ansættelse af en træner, at de tre pladser på forhånd er givne

Selvfølgelig skal en ny træner komme med friske øjne etc. Der er dog ingen grund til at gentage fortidens fejl, og Rolle har forhåbentlig også set nogle kampe med os sidste efterår.
Når der nu er skiftet rigeligt ud i forvejen, er der jo ingen grund til at lave mere om end højst nødvendigt. Jeg tror dog også Claudemir ryger tilbage på midten snarest, og der har sandsynligvis været forskellige hensyn at tage i forhold til spillernes træningstilstand etc.

Trænerne, både Ståle og Rolle, må dog kunne se et eller andet i TK, som vi andre ikke kan. Eller i hvert fald vægte hans omgang med bolden og pasningsspil højere end de tydelige mangler, han har. TK er god som aflastningsspiller, og vi ved præcist, hvad vi får og ikke får. Derfor er han heller ikke en mand til vores bedste ellever.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
"Når der nu er skiftet rigeligt ud i forvejen, er der jo ingen grund til at lave mere om end højst nødvendigt. Jeg tror dog også Claudemir ryger tilbage på midten snarest"

- Det første har du ret i, det andet tror og håber jeg du får ret i.

"Trænerne, både Ståle og Rolle, må dog kunne se et eller andet i TK, som vi andre ikke kan"

- Hehe, ja, og det er nok derfor det er dem som er trænere, og ikke os. Det sagt kan han jo, som du selv skriver, sagtens fungere godt i truppen netop som kvalitativ aflastningsspiller, som leverer nogenlunde stabilt og uden at det betyder, at man - i hvert fald ligamæssigt - går væsentligt på kompromis med niveauet.
moderator
Ja, problemet opstår, når han skal belønnes for gode præstationer mod SE o.l., og derfor skal starte inde i Europa.

Nu skal vi møde Shamrock, og så kan det formentlig også gå an, men runden efter skal den optimale midtbaneformation helst være på plads. På lørdag mod OB bliver det også interessant at se, hvad Rolle stiller op. Det er sæsonens første helt store test, for OB er holdet, vi skal kæmpe om guldet med.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce