Ja de ser stærke ud, OB. Ikke at jeg så kampen mod FCN. Men deres trup ser stærk ud - også i bredden. Det vidner om en stærk trup, når man har Rurik Gislason og Eric Djemba-Djemba som indskiftere. Ikke at det fortæller det store om deres faktiske start-11, men når de - ligesom vi kunne i sidste sæson - relativt ubesværet kan vinde en kamp uden at gøre brug af et par af deres, i hvert fald navnemæssigt, største profiler, er det et tegn på, at de er godt kørende.
Snak
tirs 19. jul 2011
Jeg så deres første kamp, og så imponeret behøver man ikke være. OB dominerede men uden på nogen måde at være prangende. FCN havde også en del chancer og kunne sagtens have fået uafgjort.
I forhold til at man ikke ved så meget om FCK´s reele niveau bliver det selvfølelig en meget spændende kamp. Ligesom kampen imorgen.
I forhold til at man ikke ved så meget om FCK´s reele niveau bliver det selvfølelig en meget spændende kamp. Ligesom kampen imorgen.
I want you - to think quality
ons 20. jul 2011
Hva? OB var sgu da bedre end de har været i umindelige tider, og det i deres første forårskamp. Den CHL-deltagelse kan det sagtens lade sig gøre at smide på gulvet - selvfølgelig forudsat OB ikke går over til sidste sæsons fjumren rundt, eller vi på mystisk vis spiller lige så godt som sidste sæson.
fck-medløber.
Redigeretons 20. jul 2011
Ser sgu noget bekymrende ud, centralt i forsvaret. Specielt med henblik på Ottesen´s skadeshistorik.
Ville heller ikke skade med en ny højreback.
Ville heller ikke skade med en ny højreback.
@elendil
Helt enig. OB spillede glimrende, taget i betragtning at det var sæsonens første kamp. I modsætning til tidligere sæsoner var der bevægelse, kreativitet og tempo at spore i pasningsspillet.
Helt enig. OB spillede glimrende, taget i betragtning at det var sæsonens første kamp. I modsætning til tidligere sæsoner var der bevægelse, kreativitet og tempo at spore i pasningsspillet.
https://kortlink.dk/sudv
ons 20. jul 2011
Hvis I skal til bold i aften, så lig lige mærke til det yderst flotte græstæppe! :)
Og så burde vi godt lige at kunne klare Shamrock. Ellers bliver jeg da skuffet
Og så burde vi godt lige at kunne klare Shamrock. Ellers bliver jeg da skuffet
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
ons 20. jul 2011
*læg
Er det her Sölvi - og hvorfor helvede er han photoshoppet til at ligne en neger?
http://www.facebook.com/…00482237943
Er det her Sölvi - og hvorfor helvede er han photoshoppet til at ligne en neger?
http://www.facebook.com/…00482237943
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
ons 20. jul 2011
Er der nogen som har nogen fribilletter som de vil af med?
Så skriv øjeblikkeligt her!
Så skriv øjeblikkeligt her!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
ons 20. jul 2011
Hvis vi går videre(do not jinx it), er jeg godt tilfreds hvis vi undgår Partizan. Tror det kan blive en grim oplevelse på udebanen og der render traditionelt nogle fine spiller rundt i Serbien.
Min personlige ønske modstander må være Sturm Graz og derefter Apoel, hvis ingen overraskelser forekommer.
Min personlige ønske modstander må være Sturm Graz og derefter Apoel, hvis ingen overraskelser forekommer.
(...)
ons 20. jul 2011
Vi må heller ikke glemme, at der er muligheder for, at vi kan lave en "AaB" hvor hold som Rosenborg og Apoel ryger ud til deres modstandere, og vi derfor kan møde endnu dårligere hold. Som var tilfældet med AaB mod Kaunas som slog Rangers ud.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!