Claudemir er tilbage på midten. Jeg glæder mig til at se midterforsvaret og diuof.
Snak
ons 20. jul 2011
Opstillingen i dag, kunne meget vel være vores stærkeste opstilling og den normale star 11´er.
(...)
Redigeretons 20. jul 2011
Vi må heller ikke glemme, at der er muligheder for, at vi kan lave en "AaB" hvor hold som Rosenborg og Apoel ryger ud til deres modstandere, og vi derfor kan møde endnu dårligere hold. Som var tilfældet med AaB mod Kaunas som slog Rangers ud.
Rosenborg og APOEL er useedede, hvor vi er seedede - en "AaB", må dække over at man på forhånd, som useedet hold, har trukket vinderen af en kamp mellem seedet hold (i AaBs tilfælde, Rangers), og et eller andet lortehold (var det Mogren de hed?) - og lorteholdet så går videre.
Men dermed ikke sagt, at vi ikke kan håbe på, at der kommer "nemmere" hold end Rosenborg etc., som vi kan trække i stedet.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
Redigeretons 20. jul 2011
Udemærket spil. Diouf og Thomsen ser fine ud. Grindheim er vidst ikke på 100% endnu. Også god halveg af Zanka
Så gerne PPD erstatte Santin i toppen, når Vingaard bliver fit.
Vi ser satme tynde ud i forsvaret når Ottesen er ude . . .
Så gerne PPD erstatte Santin i toppen, når Vingaard bliver fit.
Vi ser satme tynde ud i forsvaret når Ottesen er ude . . .
Redigeretons 20. jul 2011
en "AaB", må dække over at man på forhånd, som useedet hold, har trukket vinderen af en kamp mellem seedet hold (i AaBs tilfælde, Rangers), og et eller andet lortehold (var det Mogren de hed?) - og lorteholdet så går videre.
Nej Kaunas et meget rigt litaunsk hold (hvis daværende ejer måske er bedre kendt som ejer Romanov måske er bedre kendt som den excentriske ejer af den skotske klub Hearts) Kaunas formåede at blive nr 2 i ligaen - og rykke 2 gange ned samme sæson de mødte AaB.
Mogren mødte FCK i 2 runde CL det år hvor vi røg ud til APOEL hvis jeg ikke husker helt galt.
Shamrock har i øvrigt slået et seedet hold for at kommer dertil hvor de er nu så vi har da lavet en "mini-AaB", men den slags betyder selvfølgelig ikke så meget når det sker i 3 runde, frem for 4.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United