@ Junior
Synes da bestemt Santin har kæmpet godt for sagen denne første halvleg! Man kan se han virkelig giver alt især god aflevering tilbage istedet for at skyde da han havde chancen, bare ærgeligt Bolanos to gange har skudt over på gode chancer.
Synes da bestemt Santin har kæmpet godt for sagen denne første halvleg! Man kan se han virkelig giver alt især god aflevering tilbage istedet for at skyde da han havde chancen, bare ærgeligt Bolanos to gange har skudt over på gode chancer.