Snak

Mere indhold efter annoncen
@ Junior

Synes da bestemt Santin har kæmpet godt for sagen denne første halvleg! Man kan se han virkelig giver alt især god aflevering tilbage istedet for at skyde da han havde chancen, bare ærgeligt Bolanos to gange har skudt over på gode chancer.
Rimelig vildt at Oveido vælger at clear bolden med et saksespark mit i et skulderskub...
(...)
Den aflevering du snakker om er vel også det eneste gode.
Syntes bare ikke han har niveaeut i de Europæiske kampe (ikke 90min ihvertfald)
Han er fin til Superliga. Det samme gælder Nordstrand.
Det var Kaunas de hed ja - Mogren var dem der slog AaB ud.
(Edit. Tak Te birkis - for helvede - det jo ikke til at holde styr på alle de lortehold).

Jeg så godt nok kun en kamp med hvert hold mod AaB, men begge hold var dog noget lort, som jeg husker det. Og det uanset om Kaunas´ ejer evt. havde/har mange penge.

Det betyder for øvrigt ret meget for et lille hold, at lave en "AaB" i runde 3. Så vil de jo være sikret EL-gruppespil uanset hvad. ;)
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
"Det var Kaunas de hed ja - Mogren var dem der slog AaB ud."


Kaunas er korrekt, men dem der slog AaB ud var FK Slavija Sarajevo.
Ipswich Town
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu er jeg først lige kommet ind i kampen, men hvordan har Absalonsen spillet, udover hans udemærkede indlæg der?
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."
han har spillet udemærket efter han er kommet ind efter pausen. God offensive opbyggende spil.
Håber virkelig, at vi får Oviedo at se på venstrekanten en dag.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Ps. Nordstrand og TK er og bliver pisse ringe.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
skidt afslutning på en ellers fornuftig kamp af Zanka
Annonce