enig han viste sku han vil kæmpe for pladsen i start 11´eren. Godt og se, dog syntes jeg også Pape viste ok ting når man tænker på han lige er kommet til.
Det jeg langt fra enig, altså den del med Pape, han var vel den spiller der skabte flest chancer i hele kampen og så er der lidt hutch over ham, med de der lidt mærkelig bevægelser, der på en eller anden måde altid fører til noget godt.
Oviedo har altid slået mig, som at han er langt bedre egnet til at spille venstre fløj, end venstre back. Han virker rigtig stærk med bolden, men tilgengæld virker han rigtig svag i alt det defensive. Jeg har spekuleret et stykke tid på, om vi mon er i gang med at lave samme fejltagelse, som OB lavede i sin tid med Bolaños.