Snak

Mere indhold efter annoncen
Den tanke har også strejfet mig. Men jeg synes nu han kom noget efter det i FCN. Altså, det defensive. Jeg så ikke kampen i går, men jeg har hørt, at han gjorde det godt. Også bagude. Men han burde da helt sikkert kunne skabe sig en fremtid i FCK - han er energisk og har et fint gå-på-mod, er udfordrende i sit spil, forholdsvis hurtig og har en glimrende teknik. Ham må der kunne findes plads til. Et eller andet sted. Alternativt må OB hente ham, og på den led lave en omvendt Christian Bolanos.
Oveido var altså også venstre midt/fløjspiller, da man hentede ham i Saprissa og han spillede også venstre midt for snart to år siden til U20VM i Egypten. Derfor regnede jeg også med at det var midtbanen, som man hentede ham til.

Jeg kan dog også godt se det geniale i, at man køber en fløjspiller og gør ham til offensiv venstreback. De hænger ikke på træerne og er pr definition utrolig dyre.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
moderator
http://www.bold.dk/nyt/H…mod-Danmark

@ Matias

Du har tidligere snakket godt om Nicky Hofs. Nu er han åbenbart helt ledig. Det er dog nok ikke lige på midtbanen, vi mangler alternativer.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Det er vildt. Vildt at han efter en god sæson 09/10 i Holland (hvor han var Vitesses bedste og bl.a. holdkammerat med Claudemir), ikke har kunnet følge op på det i Cypern. EDIT. Oy, han har ikke fået udbetalt løn. Det forklarer jo en del. Nej, det er desværre ikke der vi mangler. Så han bliver ret sikkert ikke hentet (til FCK). Det kunne være sjovt om et hold som AGF hentede ham. Han vil passe fint til Peter Sørensens koncept, og han vil med sikkerhed kunne medvirke til at hæve både AGFs og ligaens overligger.
Det er dog nok tvivlsomt, om AGF har råd til at hente ham, hvis han virkelig kan holde så højt niveau. Som jeg forstod det, var Søren Larsens løn, da også dækket via noget sponsor-halløj?

Kan du ikke ringe til CV, og hinte ham om en højreback - der må vel være noget guld at hente på den position, blandt de hollandske midterklubber uden penge...


Og btw., hvordan helvede (hvis du ved det Matias?) kunne Utrecht hente Gerndt? Var det ikke en af de klubber der manglede penge - jeg husker det da som om, at den officielle forklaring på Silberbauers exit derfra, var at de ikke havde råd til hans løn?
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Utrecht mangler ikke penge. De har solgt godt ud af profilkataloget, og har vel haft et indkøbsbudget på 70-80 mio. kr. her i dette transfervindue.

De højrebacker jeg forestiller mig i Holland, vil være direkte konkurrenter til Johnny Thomsen. Og jeg tror måske ikke, det er lige det man forestiller sig, skulle være alternativet til pladsen. Så hellere en ung, talentfuld nordmand eller sådan noget. Og det er ikke lige min stærke side :-)

Selvfølgelig er det tvivlsomt, om AGF kan hente en spiller som Nicky Hofs. Det kunne bare, set med mine øjne, være meget interessant, da han passer godt til konceptet.
Sakset fra Tøffes klumme i EB:

- Nu skal jeg så lige have fat i ørerne på Cesar Santin, for jeg synes, man kan sige præcis det samme om ham som om Utaka i OB. Hvis det ikke lige kører, slår han opgivende ud med armene, stirrer stift i jorden og ligner den græske økonomi, skriver Stig Tøfting og fortsætter:

- Når attituden er så helt igennem håbløs, og man oven i bunken kan notere, at manden konsekevnt ikke deltager i returløb, så er det simpelthen næsten ikke til at holde ud at glo på - og det holder heller ikke for FCK. Så kan jeg bedre li´ Morten Nordstrands attitude, skriver han.


Hvor må jeg give Tøffe ret her, det er sjældent det sker, men her har han imo fat i den lange ende.

Jeg glæder mig meget, til forhåbentligt, at følge Nord i denne sæson. Jeg har altid haft en fidus til ham, og folk som ham der deltager i returløb, bør-og skal bestemt ikke være en mangelvare.
..
moderator
Tøffe overdriver. Santin er ganske hårdtarbejdende.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Ja, bl.a. i den kamp han selv var med til at kommentere i sidste weekend.
Tøffe er ramt af at han åbenbart skal skrive noget kontroversielt hver uge.

Det der er 100% håbløst.
Annonce