Hej, FCK-tilhængere.
Ligger nogle af jer inde med et par ekstra sponsorbilletter til kampen i aften, så vil jeg meget gerne hjælpe jer af med to af dem. ;)
Skriv endelig tilbage, hvis det er tilfældet.
Ligger nogle af jer inde med et par ekstra sponsorbilletter til kampen i aften, så vil jeg meget gerne hjælpe jer af med to af dem. ;)
Skriv endelig tilbage, hvis det er tilfældet.