Snak

Mere indhold efter annoncen
Hej, FCK-tilhængere.

Ligger nogle af jer inde med et par ekstra sponsorbilletter til kampen i aften, så vil jeg meget gerne hjælpe jer af med to af dem. ;)

Skriv endelig tilbage, hvis det er tilfældet.
2.0, du har fået svar i skaffetråden.

Nogen der ved hvilke aktioner vi vil se i aften fra UC og de andre uofficielle?
Zlatan doesn\'t do auditions
Super. Tak for det, Willie.
TK starter igen inde. Claudemir er denne gang flyttet over til venstre, da Bolanos starter på højre.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Goddamn. Nå, men hvis det går godt...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor TK på midten. Absa gjorde det godt i mod West Ham, Claudemir er jo bedre inde centralt.. For fuck sake...
Ser frem til n´doye inde, claudemir på midten og vingaard igen er klar på kanten, bliver godt. Også må CV godt få købt en højre back tak!

Vigtig kamp idag, kommer til at fortælle meget, om hvem af de 2 hold der klare sig bedst, hvilket betyder meget, da OB er den største trussel mod guldet
FCK - klubben der betyder mest for mig, i medgang og modgang. Liverpool - YNWA!
moderator
Tk får genvalg. Det er selvfølgelig uforståeligt, men jeg ser ikke den daglige træning. Til gengæld har jeg set tilstrækkeligt med kampe til, at jeg ikke er tilhænger af den beslutning. Absa så fin ud mod West Ham, så havde håbet på ham fra start.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Jeg skulle lige til at spørge, som et ydmygt OB svin, hvordan spillet er/har været. Kan kun se med på text tv - men der er så blevet scoret. Var det et godt mål?

Ved godt det måske, ikke er det bedste sted at spørge, men OB tråden, er måske ikke den mest aktive.

EDIT: Hehe, så scorer i så - så passer det meget godt. Hovedstød?
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."
Ottesen går op og snitter bolden ind på stolpen, det rammer tilfældigt hans arm og går i mål.
Annonce