Snak

Mere indhold efter annoncen
Mendy hakker til den(med højrebenet...) langt ude fra den tager et dyk og snitter det våde græs og ind i rusen med den.

Et mindre drop af Wiland, som burde have haft den.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Ottesen er varm idag, frækt skud på mål af Zanka lol.
1 26 8 11
Godt af ottesen idag, synd med det drop af wiland
FCK - klubben der betyder mest for mig, i medgang og modgang. Liverpool - YNWA!
nicg

Wilands drop kan vel gå lige op med Wessels´?
ScouseForever

Synes nu ikke wessel har lavet drop, første mål var en masse kludder, og andet, var nu meget tydeligt
FCK - klubben der betyder mest for mig, i medgang og modgang. Liverpool - YNWA!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Syntes at TK og JT har vist idag, at de ikke har niveauet når vi møder et hold, som er over std superligaklasse.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
nicq

Synes nu at Wessels - og resten af forsvaret - så sløjt ud ved 1-1. 2-1 målet kan Wessels ikke gøre noget ved, men igen skidt af resten af forsvaret :-(
Er der et sted den her bliver stre´amet, så jeg kan følge med i anden halvleg, her fra sommereksilen?
!!!!
Der er 365.com som streamer den (om den viser i det land du er i ved jeg så ikke), ellers kan du se efter på myp2p
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
Annonce