Snak

Mere indhold efter annoncen
Førsterækkesport PUNKTUM! Europa.
Mange tak for hjælpen, nu skal der ses bold...
!!!!
Flot Zanka..

Hvor lang tid mon der går, før vi ser et Islandsk midterforsvar?
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Uværdigt af en anfører.
Zlatan doesn\'t do auditions
Overbevisende anfører egenskaber fra Zanka ..
Siempre voy a apoyar al Real Madrid en tiempos buenos y malos ¡¡Hala Madrid!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Overbevisende anfører egenskaber fra Zanka ..
Siempre voy a apoyar al Real Madrid en tiempos buenos y malos ¡¡Hala Madrid!!
moderator
Han er så dum Zanka
Dette er en signatur.
Rigtig flot af HC der. Selvfølgelig skubber Zanka til ham, men han får det sq til at ligne Svanens Død...:-D

Men går den så går den.

Hah, nice fald fra assistenttrænerens side også. Men Zanka er da prima anførerspitze.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
F*ck! Den skulle Kadrii have ramt ligesom Faxe dengang i ´92...:-(
Annonce