Dp.
Snak
Desuden er han venstre back, så det giver ingen mening at skamrose Bengtsson, og så efterfølgende foreslå Ricardinho.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Redigeretlør 23. jul 2011
Synes hvores nye træner laver en del fejl mht at bruge folk på forkerte pladser, Pape som angriber og Claudemir som wing fungere bare slet ikke. Hvis han holder fast i dette, kan det godt ende med at blive et noget skidt efterår.
Manchester United
Fc København
Redigeretlør 23. jul 2011
Shit det er også rigtig, jeg har blandet Ninkov og Ricardinho sammen men lige meget hvad er det ligegyldigt da jeg åbenbart har misset nyheden om at Toulouse nyppede Ninkov
Til dem der missede kampen så bliver den genudsendt på TV2 Sport lige nu
Til dem der missede kampen så bliver den genudsendt på TV2 Sport lige nu
Siempre voy a apoyar al Real Madrid en tiempos buenos y malos ¡¡Hala Madrid!!
lør 23. jul 2011
repos
Det er faktisk heller ikke en kritik af JT. Jeg ser det bare som en konsekvens af, at han ikke er spillet så meget ind på holdet endnu. Når han tøver med bolden i opspillet, så er det et kæmpe problem, at han ofte har TK i nærheden. For han er ualmindelige dygtig til at dræbe tempoet.
Men ellers er jeg meget enig i, at JT spiller en god kamp. Han har gode offensive løb, og hans fightergen er en fornøjelse. Det samme er tilfældet med Grindheim, som arbejdede rigtig godt hjem af banen på OBs kontrastød i anden halvleg.
Det er faktisk heller ikke en kritik af JT. Jeg ser det bare som en konsekvens af, at han ikke er spillet så meget ind på holdet endnu. Når han tøver med bolden i opspillet, så er det et kæmpe problem, at han ofte har TK i nærheden. For han er ualmindelige dygtig til at dræbe tempoet.
Men ellers er jeg meget enig i, at JT spiller en god kamp. Han har gode offensive løb, og hans fightergen er en fornøjelse. Det samme er tilfældet med Grindheim, som arbejdede rigtig godt hjem af banen på OBs kontrastød i anden halvleg.
lør 23. jul 2011
@ Matias
Hvilket hollandske klubber ville du tro at det er realistisk at handle i? 10-18 eller er det mere eller mindre kun bunden? Jeg er ikke klar over hvormange af dem der er presset på økonomi osv.
Jeg håber at Rolle ændre syn på Claudemirs startplads inden det koster. Vi har nogle nemme kampe foran os. De skal give point. Hvis vi stopper med at vinde, tror jeg hurtigt han får vendt en stemning i mod sig, hvilket ville være dårlige arbejdsforhold.
Jeg begriber ikke at han ikke har kørt videre med de ting der fungerede fra Ståles tid. Slet ikke når CV udtalte men hentede træneren til at passe ind i klubbens setup.
Hvilket hollandske klubber ville du tro at det er realistisk at handle i? 10-18 eller er det mere eller mindre kun bunden? Jeg er ikke klar over hvormange af dem der er presset på økonomi osv.
Jeg håber at Rolle ændre syn på Claudemirs startplads inden det koster. Vi har nogle nemme kampe foran os. De skal give point. Hvis vi stopper med at vinde, tror jeg hurtigt han får vendt en stemning i mod sig, hvilket ville være dårlige arbejdsforhold.
Jeg begriber ikke at han ikke har kørt videre med de ting der fungerede fra Ståles tid. Slet ikke når CV udtalte men hentede træneren til at passe ind i klubbens setup.
Redigeretlør 23. jul 2011
Synes hvores nye træner laver en del fejl mht at bruge folk på forkerte pladser, Pape som angriber og Claudemir som wing fungere bare slet ikke. Hvis han holder fast i dette, kan det godt ende med at blive et noget skidt efterår.
Rolig nu. Vi er i starten af sæsonen og idéen i at smide Claudemir ud på venstrekanten, er nok at vi så har en fløj der trækker lidt mere ind i banen så vi kan få det optimale ud af vores backs, indtil Absalonsen kommer i bedre form og bedre ind i konceptet. Absalonsen er trods alt en meget mere direkte fløj type, så han skal justeres en del. Jeg tvivler stærkt på, at det er fordi Rolle render rundt og tror at Claudemir er en fløjspiller.
At Pape bliver brugt som angriber er nok næppe en fejl. Jeg går da stærkt ud fra at han bl.a. er købt til netop at også skulle fungere på den plads. Det virkede mest af alt bare, som om at det var alt for tidligt for ham at starte inde, da han slet ikke er inde i konceptet eller er inde i nogle former for løbemønstre. Han rendte for det meste rundt, som en hovedløs kylling. Dog vidste han sine hovedstødsevner, hvilket nok skal blive brugbart.
lør 23. jul 2011
Det er jo ikke helt til at vide, hvordan klubbernes økonomier ser ud, men Ajax, PSV, Feyenoord, Twente, AZ, Groningen og Utrecht kommer vi ikke til at hente fra. Og så alligevel. Jeg ville egentlig have smuttet Heerenveen med i den kasse, men der formåede vi alligevel at hente en profil fra. Resten af klubberne er ikke så godt kørende, og tegner et hav af korte kontrakter med deres spillere.