@Pascal
Når Bosse betegner ham som en enten/eller spiller, er jeg ikke tryg ved det.
Det fint nok at han har scoret 12 mål i 15 kampe, men når han sætter 4 ind i en enkelt kamp, frygter jeg lidt at han er en smule Barbertov over ham. Altså mål der kommer i stimer i kampe. Gerne anden og tredje mål i en kamp. På den måde sætter han ikke mål ind i mange kampe, men mange mål i få kampe. Når det går op på statestik ser det fint nok ud, men historien bag målene er en anden.
Santin har også en god statestik, men en god del af hans mål er "Nemme" mål. Scoret lige inden foran i det lille felt, altså mål som andre angribere også score på. Det er sjælendt han sætter den ind som i mod Synderjyske. Der er Damen som angrebsspiller bedre til at score de mål der kræver noget.
Når vi i forvejen har en så eminemt hovedstødsstærk angribger som Damen, ssyntes jeg det er ærgeligt, at Papa Pate´s kompetence er at søge ind i boksen fra kanten, og hugge på mål.
Jeg håber jeg tager fejl, det ville da være lækkert, men i forhold til Damen, kan han egentlig kun spiller WIng med succes. Damen var i stand til at ligge på en offensiv midt da vi hentede ham.
I forhold til min filosofi omkring tranfers kommer han også fra en "Forkert" liga.
Når Bosse betegner ham som en enten/eller spiller, er jeg ikke tryg ved det.
Det fint nok at han har scoret 12 mål i 15 kampe, men når han sætter 4 ind i en enkelt kamp, frygter jeg lidt at han er en smule Barbertov over ham. Altså mål der kommer i stimer i kampe. Gerne anden og tredje mål i en kamp. På den måde sætter han ikke mål ind i mange kampe, men mange mål i få kampe. Når det går op på statestik ser det fint nok ud, men historien bag målene er en anden.
Santin har også en god statestik, men en god del af hans mål er "Nemme" mål. Scoret lige inden foran i det lille felt, altså mål som andre angribere også score på. Det er sjælendt han sætter den ind som i mod Synderjyske. Der er Damen som angrebsspiller bedre til at score de mål der kræver noget.
Når vi i forvejen har en så eminemt hovedstødsstærk angribger som Damen, ssyntes jeg det er ærgeligt, at Papa Pate´s kompetence er at søge ind i boksen fra kanten, og hugge på mål.
Jeg håber jeg tager fejl, det ville da være lækkert, men i forhold til Damen, kan han egentlig kun spiller WIng med succes. Damen var i stand til at ligge på en offensiv midt da vi hentede ham.
I forhold til min filosofi omkring tranfers kommer han også fra en "Forkert" liga.