Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg ved nu ikke. Sølvi drager klart fordel af at han hamrer til den med albuen. Havde den ramt et mindre hårdt sted, var den aldrig gået i mål.
Hvilket selvfølgelig er dommeren bedøvende ligegyldigt når han skal bedømme situationen.
Pascal:
Er Bashkim ikke offside?


Pascal se 1:47, den er umulig at afgøre via kameravinklen, hvis ikke man gør brug af computergrafik.
Thomsen og Kadrii står unægtelig meget på linie.

http://tv2sport.dk/node/81943
http://www.youtube.com/watch?v=qSV7041mZCw næst efter wokken, det bedste der nogensinde er kommet fra Kina
Nu har jeg glemt - er offsidereglen ændret, således det bare er en kropsdel der må røre bolden, som kan give offside? For i så tilfælde, hvis man følger stregerne på banen (og, såfremt de går fuldstændig vinkelret på sidelinjerne), vil jeg mene at et af Bashkims ben er i offside.
Men stadig, den er uhyggeligt snæver.


Er returkampen i ChL-kval egentlig fastlagt? Jeg syntes ikke jeg kunne finde noget på vores hjemmeside, da jeg kiggede forleden...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Skønsreglen tilsiger at man skal dømme til fordel for det angribende hold når der er tvivl.

Hvilket gør fraværdet af en off side kendelse på Baskim til den helt rigtige kendelse.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
Er returkampen i ChL-kval egentlig fastlagt? Jeg syntes ikke jeg kunne finde noget på vores hjemmeside, da jeg kiggede forleden...


Ja det er den... se her: http://fck.dk/saesonen/k…ckoebenhavn

tirsdag den 2. aug kl 20:45 dansk tid
http://www.youtube.com/watch?v=qSV7041mZCw næst efter wokken, det bedste der nogensinde er kommet fra Kina
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Claudemir og Grindheim centralt. Bolanos på vant plads, Delaney til venstre.

PPD og Santin i front - DameN er ikke i truppen alligevel.


Jf. facebogen.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Grønkjær siger stadig vi.
I forhold til hvad modstanderen har vist, er det ikke synderligt imponerende, at vi "kun" fører 1-0, og udover Sölvis mål, vel kun har haft PPDs hovedstød til at true for alvor med skud indenfor rammen.
Der har selvfølgelig været opspil der ind imellem har lugtet af mere, men det er ikke blevet til noget fornuftigt. Et par afslutninger over mål, PPD der har kikset sine afslutninger (udover hovedstødet), og det mest ophidsende, udover Willandens redning på Sölvis kiks, er vel næsten, da en Shamrockspiller tog bolden, og forhindrede FCK i at tage et hurtigt frispark - hvad jeg kunne se, skete det uden at få så meget som en mundtlig reprimande fra dommeren.
Og dybest set, var den (måske) manglende reprimande jo ret ligegyldig.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Grønkjær siger stadig vi.


Men retter sig selv konstant. Det er ret underholdende...
Det er vel ret naturligt.

Bortset fra det må i gerne snart lave et par mål.
Annonce