Ja tak. Ville virkelig være ærgerligt at smide point for DK i denne kamp.
Snak
ons 27. jul 2011
Jeg tror nok at vi skal vinde. Men det pres de irere sætter og bliver ved med at sætte er overraskende. Jeg har selv en hund på 3-0. Det tvivler jeg på lige nu...
ons 27. jul 2011
Jeg læste i Møllers biografi, at Backe på et tidspunkt havde bedt spillerne trække ud i bukserne, og kigge efter om de virkelig var mænd.
Det er tæt på, at holdet i dag bør opfordres til det samme...
Det er tæt på, at holdet i dag bør opfordres til det samme...
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
ons 27. jul 2011
Det er svært ikke at blive en smule bekymret over returkampen. Den gejst de irske spillere viste i dag bliver sandsynligvis ikke mindre når de - med fuld lokal opbakning - øjner chancen for europæisk spil.
Siempre voy a apoyar al Real Madrid en tiempos buenos y malos ¡¡Hala Madrid!!
ons 27. jul 2011
Sådan som vi spilled i dag kunne vi sagtens have tabt til HB køge, føj holdet skal godt nok tage sig sammen.
Manchester United
Fc København
Tynd tynd tynd indstats.
Fundamentet var sidste sæson virker fuldstændig væk, og vi fremstår bovlamme over hele linjen.
Fundamentet var sidste sæson virker fuldstændig væk, og vi fremstår bovlamme over hele linjen.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
ons 27. jul 2011
repos beskrev det kort og præcist.
Indsatsen (hvis man kan kalde det dét) mindede mig om Ståles første sæson. Komplet usammenhængende, stor afstand mellem kæderne, ingen idé, masser af uprovokerede afleveringer, tøsede nærkampe, frygt for bolden, for langsomt, for mange berøringer...
Det eneste positive, jeg kunne tage med fra den kamp, er Bengtssons indlæg. De ligger fandeme godt, og jeg ser dem umiddelbart som en forstærkning ift. Wendt.
Indsatsen (hvis man kan kalde det dét) mindede mig om Ståles første sæson. Komplet usammenhængende, stor afstand mellem kæderne, ingen idé, masser af uprovokerede afleveringer, tøsede nærkampe, frygt for bolden, for langsomt, for mange berøringer...
Det eneste positive, jeg kunne tage med fra den kamp, er Bengtssons indlæg. De ligger fandeme godt, og jeg ser dem umiddelbart som en forstærkning ift. Wendt.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
ons 27. jul 2011
Sikke en tarvelig omgang.
FCK ligner et hold der højest vil have noget at gøre i EL. CL er naturligvis sjov økonomisk, men kan blive en ærgelig omgang rent sportsligt.
FCK ligner et hold der højest vil have noget at gøre i EL. CL er naturligvis sjov økonomisk, men kan blive en ærgelig omgang rent sportsligt.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
Èt er de nye spillere, som til dels kan undskyldes med manglende international erfaring. Noget andet er, at de etablerede spiller er helt væk. Bolanos og Claudemir har næppe spillet ringere kampe end den i aften. Bolanos´ første halvleg i Kazan kommer dog tæt på.
Santin virker også helt helt væk, og ham og Pape fremme er en katastrofal duo, der slet slet ikke fungerer sammen. Pape kom, modsat i lørdags, til et par afslutninger, men ellers ligner 18 mio. kr sgu godt nok årets handle for Molde.
Vi bør selvfølgelig stadig spille os videre, men det sagde vi også inden APOEL. Jeg er føler mig ikke helt tryg ved at sende dette hold afsted på en do or die opgave i Irland til noget, der har potentiale til at ende som den største europæiske fiasko siden Gorica.
Hvis JT er skadet, så få dog for s.... hentet endnu en højre back. Nu har CV ævlet om den højre side siden transfervinduets begyndelse. Endelig så mangler vi godt nok en afløser for Gronk; én der tager ansvar og vil afgøre kampene.
Santin virker også helt helt væk, og ham og Pape fremme er en katastrofal duo, der slet slet ikke fungerer sammen. Pape kom, modsat i lørdags, til et par afslutninger, men ellers ligner 18 mio. kr sgu godt nok årets handle for Molde.
Vi bør selvfølgelig stadig spille os videre, men det sagde vi også inden APOEL. Jeg er føler mig ikke helt tryg ved at sende dette hold afsted på en do or die opgave i Irland til noget, der har potentiale til at ende som den største europæiske fiasko siden Gorica.
Hvis JT er skadet, så få dog for s.... hentet endnu en højre back. Nu har CV ævlet om den højre side siden transfervinduets begyndelse. Endelig så mangler vi godt nok en afløser for Gronk; én der tager ansvar og vil afgøre kampene.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.