"... vil du seriøst ofre Wind for at smide Biel på midten i en 433?"
- Jeg vil helst have, at FCK vinder kampe og titler. Jeg synes Wind er bedre end Biel, meget bedre, men som det ser ud lige nu, mener jeg FCK er bedre tjent med at få lukket af bagude end forsøge at genrejse et offensivt koncept, som har haltet i over et år. Som indlægget viser, kunne et alternativ være 3-5-2 (a la FCM), hvor Fischer er ofret. Spørgsmålet er ikke altid om man stiller med de 11 bedste fodboldspillere, vurderet individuelt, men om man stiller det rigtige hold i den rigtige opstilling.
Og nej, jeg ser helst ikke Wind ude af start-11, så det har også været lidt af en bet at se, at han ikke fungerer som midtbaneled. Kunne han være 10´er i en 3´er-kæde på midtbanen, ville det være fantastisk, men det kan han ikke. Han er angriber, og FCK har to gode angribere, hvorfor den ene selvfølgelig må ofres, i en hypotetisk opstilling hvor der kun er plads til én.