@Mathias,
Det behøver vi vel netop, da det er den pris der er sat, ligegyldigt om det er os eller Ajax, Anderlecht m.m. der kommer med bud på spilleren.
Jeg vil nu mene de har haft en ganske lang indkørselsperiode, deres seneste indkøb derimod har ikke været ubetingede successer, se bare Kaba og Plaffe..
-Vel derfor Ståle har købt gamle kendinge? Som skrevet så mener jeg ikke at talenterne er købt ind til start 11´eren til trods for prisen, eks.: Hvor mange gange udtalte Ståle ikke sidste år at Nelsson spillede mange flere kampe end han var tiltænkt i sit første år? Jeg tænker det hele tiden har været meningen de skulle ind at snuse til holdet på skift, ikke at der skulle være 4-5 talenter på holdet af gangen.
- Men det er jo som hovedregel heller ikke det, vi sælger vores dyreste spillere for. Selvom priserne har udviklet sig i takt med spillet, behøver vi ikke købe så dyrt, hvis det "bare" er talenter.
Det behøver vi vel netop, da det er den pris der er sat, ligegyldigt om det er os eller Ajax, Anderlecht m.m. der kommer med bud på spilleren.
Dit argument hviler på, at der ikke er en verden udenfor FCK, men altså, vi skal jo blot se til de danske mestre, for at få en fornemmelse for, hvad mesterskabstalenter også kan koste.
Jeg vil nu mene de har haft en ganske lang indkørselsperiode, deres seneste indkøb derimod har ikke været ubetingede successer, se bare Kaba og Plaffe..
- Når man køber ind til start-11, så skal spillerne være klar hurtigere end tilfældet er. Det nytter ikke at have årelange indkøringsperioder.
-Vel derfor Ståle har købt gamle kendinge? Som skrevet så mener jeg ikke at talenterne er købt ind til start 11´eren til trods for prisen, eks.: Hvor mange gange udtalte Ståle ikke sidste år at Nelsson spillede mange flere kampe end han var tiltænkt i sit første år? Jeg tænker det hele tiden har været meningen de skulle ind at snuse til holdet på skift, ikke at der skulle være 4-5 talenter på holdet af gangen.