Snak

Mere indhold efter annoncen
Kan Jacob Bruuns besøg igår ikke havde været planlagt er stykke tid. De havde måske en aftale hvis vi var kommet i EL. Så siger man vel ikke at han ikke må komme alligevel
@nurgle

Det er sgu mærkeligt, at han ikke vil besvare spørgsmålet. Det er fanget på kamera, at han sidder og hepper, så han kunne da bare sige, at han håber at kunne spille for klubben senere i karrieren, hvis skiftet er dødt for nu.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Det virker meget underligt. Men jeg tror, som du er inde på, nurgle, at hvis vi nu havde været i Europa, så var det ham der var blevet hentet ind. Ståle afviser jo ogsp der er noget på vej ind.

Edit: vi mangler da en back, så mon ikke vi signer Da Silva;)
@dickos

Ja, men så er det fucked up, at han ikke svarer på om han er i dialog med FCK.

... og nu hentede de jo Sessegnon i dag
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Syntes også det er mærkeligt han ikke bare svare, nej, jeg skal ikke til FCK.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Havde Bruun nu været smart havde han bare sagt "Jeg svarer af princip ikke på transfer spekulation i disse dage."
Irriterende at dumme svar faktisk gav mig en lille forhåbning, for i sidste ende sker der jo nok ikke noget med ham. Ikke uden EL.
@Esrever

Formentlig ikke, nej. Selvom 30 superligakampe må være bedre end 3 starter i Bundesligaen.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Ved jeg ikke om man kan stole på. Men Lars Seier har vidst svaret en fan at der skulle arbejdes på noget.. Også hørt rygter om en 1års lejeaftale af Zanka
Superliga og FCK fan
Københavns fanradio sender live her https://mixlr.com/kobenhavns-fanradio
Superliga og FCK fan
Annonce