Snak

Mere indhold efter annoncen
Det kan man nok ikke. Men altså, det er stadig rart med lidt rygter sidst på vinduet:)

Spændende, på Twitter?
Det var dem i Fanradioen der nævnte det.. Der har dog været rygter om Zanka til FCK det sidste måned uden der er sket noget, så ved ikke om det bare er fordi Zanka trækker den ud for det virker ihvertfald ikke til Fenerbache står i vejen. Kommer Zanka ikke væk nu bliver han nok frosset ude. Synes det var det signal de sendte da de slet ikke udtog ham til sidste kamp og det er det man kan læse på Fenerbache medier
Superliga og FCK fan
Det er i hvert fald lidt mærkeligt med Zanka. Men okay, hvis jeg havde 20-25 mio tilgode, ville jeg nok også tænke mig ekstra om, inden jeg bare sagde nej tak til dem.

Men så kommer han da i hvert fald ikke med til EM.
nej det gør han nok ikke men de 20-25 mill. vil så være et plaster på såret, men gud hvor der mangler en styrmand i forsvaret, vil næsten hellere have Zanka end JBL, for alle de fejl der bliver begået i forsvart betyder jo at angriberne skal lave 3-4 mål pr. kamp for at vinde
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ligner desværre en fane BIF profil vandrørssladder
Men de kommentere dog direkte på det rygte. Så et eller andet sandhed er der nok i det. Men om det så er for sent?

Enig peanuts, jeg vil også hellere have Zanka end JBL, nu vi ikke kan få begge;)

Nogen status på Wilczek egentlig?
Tror ikke en skid på ham hemmelig bruger. Han leger med os !
Kamil skulle vidst have fået hold i ryggen, efter et vrid i nærkamp.
Hold i ryggen, og så ældre mand.

Jamen så er han jo ude i længere tid sikkert
Annonce