nej det gør han nok ikke men de 20-25 mill. vil så være et plaster på såret, men gud hvor der mangler en styrmand i forsvaret, vil næsten hellere have Zanka end JBL, for alle de fejl der bliver begået i forsvart betyder jo at angriberne skal lave 3-4 mål pr. kamp for at vinde
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8