Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis Svia tager til Tyrkiet nu, så er han da dummere end jeg først troede,
og det siger ikke så lidt.
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.
Det er en and.

Sviatchenko er på vej til Fenerbache i en byttehandel med Zanka ;)
tro på det
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.
Har vi vidresalgsklausul på Robin O?
BlueAndWhite: mon ikke vi har det, eller jeg håber :D

for det vil da give godt i kassen med et skifte til PL.
#Dansksport #danskfodbold #England #italien #st pauli
Mere indhold efter annoncen
Annonce
dickos: tror at du kunne nævne alle andre spiller fra fck end lige zanka..

større storby menneske finder man vist ikke :D så en mark i herning er noget han aldrig kunne se sig selv i :D
#Dansksport #danskfodbold #England #italien #st pauli
I know ;)

Det var også sagt med 120% glimt i øjet
Det var oprigtigt sjovt. Indtil folk begyndte at tage det alvorligt.

Er det dig, der er den hemmelige twitter-bruger?
Batman Close. London W12.
Kan vi ikke sende oviedo til Vejle. Hvis de sælger til agf.
Annonce