Snak

Mere indhold efter annoncen
https://mobile.twitter.com/SSorgenfri/status/1313218362965716993

Det virker vildt underligt, at de hellere vil blive, og så ikke spille. Men de nå jo åbenbart tjene kassen.
Det handler om penge ja
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Jeg tvivler rigtigt meget på de når det
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Transferguruen der skrev at FCK havde forhørt sig på Jess Thorup.... noget af en guru...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tænker også at tiden er begyndt at være en ret stor pres bold!
På transfervinduet der har de haft rapporter ude og der var mørkt overalt ude ved parken
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
De sagde tidligere at Ståle ville klare det hele hjemmefra. Så at der er stille i Parken er vel ret forventet. Men mon ikke der ville være nogen derinde omkring nu her, der skal vel klares lægecheck?
Bliver lægetjek klaret i parken?
Annonce