Tror du er lidt for hurtig Repos, med at dømme Pape.
Jeg syntes, at han var klart en af de bedste idag, og det var selvf hans bedste kamp indtil videre.
Husk på, at han kommer ind på et hold som slet ikke fungere, samtid med, at træneren ikke rigtig kan finde ud af, hvor de forskellige spillere skal spille.
Men for guds skyld CV, køb nu en ny HB istedet for JT.
Ved godt, at der er der er nogle stykker her i tråden, som har været positiv overrasket over JT.
Men jeg er slet slet ikke imponeret.
Han kommer fint med frem og tilbage, og det er også fint nok.
Men her kommer minuserne:
- Når han spurter med bolden frem i banen, er hans træk slet ikke gode nok. Han er heller ikke dygtig nok med bolden når det går hurtigt fremad banen.
- Han holder på bolden for lang tid
- Han tager ofte et træk for meget
- Han vælger ofte, at aflevere bolden ind til midten i situationer hvor han kan slå indlæg.
I kampen mod OB blev han jo også overmatchet at Kadrii.
Og med al respekt, så burde FCKs højreback være bedre end det.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!