Snak

Mere indhold efter annoncen
Alle de folk på Twitter er fuld af løgn.

Men jeg har dog personligt en kilde helt tæt på Ståle som fortæller mig at Andreas Cornelius er på vej tilbage på en 1 årig lejeaftale !

Tror i selv på det ? Se hvor nemt der.
Ærgeligt vi ikke var med i opløbet om Gammelby - Måske vi stadig kan nå at få en anden højreback - og så samtidig går vi benhårdt efter Casper Højer. Vi SKAL altså have to backs ind, før vinduet lukker.
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.
det lyder meget usandsynligt.. hvis de endelig skulle forhandle i dag, er jeg ret sikker på Ståle og Zanka allerede var enige om betingelserne.
Bliver lægetjek klaret i parken?


Puha det er jeg ikke sikker på. Det var bare min opfattelse at det gjorde det.
Giver vel mest mening med lægetjek ude på 10´eren eller?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg aner det ikke. Har ikke før tænkt over hvor, de lægetjek bliver foretaget
Tanken om at vi lukker transfervinduet uden at forstærke midterforsvaret eller højrekanten, og ender med seks backs (6!!!) hvor kun to har niveau til FCK, kunne få mig til at skrige. Det er lige til at få mareridt de næste mange nætter af.
Jeg mener de plejede at blive foretaget på Parkens Privathospital før det blev købt. I dag aner jeg ikke.
Batman Close. London W12.
Nu siger de fandme Zanka til FCK i transfervinduet!
Så er han der.
Har squaredanset 2 gange i byer du aldrig har hørt om. Slagelse BI. AB ( Savner de hvide sokker på trænerbænken. Og Per Frimann: Jeg er stadig sur på dig)!
Annonce