Snak

Mere indhold efter annoncen
Så fik den kære LH sq ret! Mon han har nået at skide i bukserne et par gange ;)
Det skal jo balancere med antallet af backs.

Vi kan stille op udelukkende med målmand og forsvarsspillere. Ultimativ bus.
Batman Close. London W12.
Lh27 den sande transfer guru!

Det er SÅ vildt kaldt. Også at det ville ske sidst i vinduet.... Kan næsten ikke blive senere.
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Jeg er så glad! Fucking Zanka!
jaaaaaaaaa hvor er det vanvittigt, blev kun hængende på BT af den grund :D

ZANKA ZANKA ZANKA!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Game fucking on !!!!
Zanka, Zanka, Zanka!
Superliga og FCK fan
Hvor er det vildt.. Jeg gav op kl 23
Superliga og FCK fan
Det skal jo balancere med antallet af backs.


Åh gud det havde jeg helt glemt. 3 venstrebacks, 3 højrebacks og 5 midterforsvarer. Af disse sejler minimum 5 af dem rundt. Hold kæft en måde at prioritere pengene.
men ståle sagde der heldig vis kun er 2 måneder til næste Transfervindue..

hvor der skal rydes voldsomt op.

Annonce